|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۸۹

حجت الاسلام رئیسی در مراسم تدفین ۳ شهید گمنام:

خبرگزاری تسنیم: معاون اول قوه قضاییه گفت: شعار دیروز شهدا و امروز مردم ایران این است که رهبر معظم انقلاب بدانند جوانان و مردان و زنان ایران اسلامی دغدغه دین مداری و دفاع از ارزش های اسلامی دارند

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضاییه در مراسم تشییع ۳ شهید گمنام در ستاد فرماندهی پلیس راهور با اشاره به همزمانی این مراسم با ایام وفات حضرت ام البنین اظهار داشت: دغدغه حضرت ام البنین مانند فرزند رشیدش حضرت ابوالفضل العباس، دین داری و ولایت حسین بن علی علیه السلام بود.

وی با اشاره به خطبه حضرت زهرا سلام الله علیه در خصوص عدالت، ولایت مداری و نجات انسان، گفت: اگر الان به وصیت نامه شهدا مراجعه کنیم، می بینیم که همه آنها در وصیت خود تأکید کردند که امام و ولایت را تنها نگذارید و در برابر دشمنان از چیزی نهراسید که یاری خداوند با شماست.

رئیسی با بیان اینکه این حرکت(تدفین شهدای گمنام) در ابتدای سال، یکی از جلوه های فرهنگ جهاد و شهادت است، خاطرنشان کرد: امروز تمام سازمان ها و ارگان ها باید در فرهنگ دشمن ستیزی و دشمن شناسی و همچنین سست نبودن در برابر دشمنان و مقاومت و ایستادگی تلاش کنند.

معاون اول قوه قضاییه معنای شعار دیروز شهدا و امروز مردم ایران را این عنوان کرد که رهبر معظم انقلاب بدانند جوانان و مردان و زنان ایران اسلامی دغدغه دین مداری و دفاع از ارزش های اسلامی دارند؛ تشییع این شهدا در ستاد راهور نیروی انتظامی هم نشان دهنده عزم بیشتر نیروهای مسلح در ولایت مداری و تأسی به فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند با تصویب قطعنامه ها و اقدامات دیگرشان هیچ تزلزلی در مردم ایجاد نمی شود و ما به برکت خون شهدا به این اقدامات توجه نمی کنیم. چرا که مردم ایران پیام توحیدی خود را به ملت های دیگر رسانده اند و بیداری اسلامی هم نتیجه نثار خون شهداست. ما در حضور این شهدا پیمان می بندیم که در دفاع از ولایت سستی از خود نشان ندهیم و مراسم تدفین امروز هم نشان دهنده این است که روحیه شهادت طلبی و دفاع از انقلاب در نیروهای مسلح بیشتر شده است.

به گزارش تسنیم، دقایقی پیش، پیکر این شهدای والامقام در بخشی از محوطه ستاد فرماندهی پلیس راهور(شهرک آزمایش) آرام گرفت. مادر شهید مفقودالاثر حسن سیف نیز که با ۲۴ سال سن در عملیات خیبر حضور داشته است، در این مراسم شرکت و با پیکر یکی از شهدا وداع کرد.

سردار مومنی رئیس پلیس راهور ناجا، سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی، سردار اشتری رئیس پلیس اطلاعات و امنیت ناجا، سرهنگ حسینی رئیس پلیس راهور تهران و حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضاییه در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار