|
|
کدخبر: ۱۵۷۲۲۰

برگزاری جشنواره نوجوان سالم با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های آموزش و پرورش تهران گفت: جشنواره نوجوان سالم با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و شیوه های زندگی سالم در میان دانش آموزان برگزار شد که از ۱۳۲ اثر و ۲۰۰ دانش آموز تجلیل شد

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، قاسم منوچهری رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش تهران در جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم که صبح امروز با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از فرهنگیان و مسئولان برگزار شد، افزود: در شهر تهران مجموعا ۲۲۰۷ اثر که در ۵ رشته که در بخش عکس ۸۵ اثر، مقاله نویسی۷۲۸ اثر، نقاشی ۵۵۳ اثر، روزنامه نگاری۵۹۲ اثر در حوزه مقالات همکاران و اولیای دانش آموزان به دبیرخانه ارسال شد. در این جشنواره ۱۳۲ اثر برگزیده و نزدیک به ۲۰۰ نفر انتخاب وتجلیل شدند.

وی افزود: جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در مقطع متوسطه دوم با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و شیوه های زندگی سالم در آذر ماه سال گذشته براساس تفاهم نامه مابین وزارت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر در تمامی استان ها آغاز شد.

منوچهری بیان کرد: محورهای شرکت در این جشنواره پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد مخدر، پیشگیری از گرایش به خشونت، سلامت روان و نشاط اجتماعی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بویژه اعتیاد، آسیب های نوظهور(اینترنت، ماهواره و فناوریهای نوین و…)، نقش تحرک و ورزش در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بود.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: در این جشنواره ۱۳۲ اثر برگزیده و ۲۰۰ دانش آموز تجلیل شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار