|
|
کدخبر: ۱۵۷۲۷۸

به مناسبت هفته سلامت عنوان شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: بسیج جامعه پزشکی در روز جمعه ۵ اردبیهشت ماه با برپایی چادرهای سلامت در محل برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور، به نمازگزاران ویزیت رایگان ارائه می دهد.

به گزارش حوزه سلامتخبرگزاری تسنیم، مجید نوروزی، مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی در نشست خبری هفته سلامت، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این سازمان با همکاری وزارت بهداشت ۲ پایگاه ارائه خدمات دندانپزشکی را نیز برای نمازگزاران دایر خواهد کرد.

وی ارائه ویزیت رایگان و آموزش مهارت های خود مراقبتی در خصوص سلامت فردی و اجتماعی برای خانواده معظم شهدا در هر محله و ارائه ویزیت رایگان در مطب پزشکان بسیجی سراسر کشور را از دیگر اقدامات سازمان بسیج جامعه پزشکی در هفته سلامت عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی در ادامه ارائه سخنرانی های آموزشی در خصوص فوائد خود مراقبتی و تاثیر آن در ارتقاء سطح سلامت فردی و اجتماعی در جامعه به خصوص در مساجد سراسر کشور و نیز صعود پزشکان و پیراپزشکان در استان به یک قله را از دیگر برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی در هفته سلامت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، هفته سلامت با شعار یک عمر سلامت با خود مراقبتی یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار