|
|
کدخبر: ۱۵۷۳۶۶

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: وظیفه والدین و نظام تعلیم و تربیت این است که فرصت های تربیتی را دامن بزنند و هر چه این فرصت های تربیتی بیشتر و بهتر باشند آسیب های اجتماعی کمتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، اسفندیار چهاربند در اختتامیه سومین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم اظهار داشت: انسان از زمانی که متولد می شود در معرض تربیت است و می توان تربیت را مهمترین ساز و کاری دانست که سرنوشت انسان را تعیین می کند.

وی افزود: فرصت های تربیتی ابتدا در اختیار والدین است و زمانی که فرزند به مدرسه می رود تربیت ابعاد جدیدتری می گیرد و نظام تعلیم و تربیت و خانواده با یکدیگر همسو می شوند تا آینده فرد را پیش ببرند و آنچه در اجتماع شکل می گیرد حاصل کار این دو نهاد است البته نباید از اجتماع غافل بود چرا که هر آنچه که فرد در اجتماع می بیند و می شنود، تربیت محسوب می شود اما باید خانواده و مدرسه مراقب باشند که فرزند در اجتماع آسیب نبیند زیرا تمام چیزهایی که یک فرد در اجتماع می بیند در جهت تربیت نیست.

مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: نوجوان سالم فردی یعنی فردی که به درستی تربیت شده است و در زمینه های علمی، اخلاقی، دینی و اقتصادی به طور متوازن رشد یافته است. وظیفه والدین و نظام تعلیم و تربیت این است که فرصت های تربیتی را دامن بزنند و هر چه این فرصت های تربیتی بیشتر و بهتر باشند آسیب های اجتماعی کمتر خواهد شد و باعثرشد معنوی و تربیت صحیح خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار