|
|
کدخبر: ۱۵۷۷۱۷

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دولت بسیاری از مطالبات شهرداری تهران را پرداخت نکرده است، گفت: وعده هایی که برخی از وزاری دولت در جلسات شورای شهر بیان کردند به دیگر مطالبات شهرداری تهران اضافه شده است.

مجتبی شاکری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، درباره مطالبات شهرداری تهران از دولت، اظهار داشت: بسیاری از مطالبات شهرداری تهران از دولت در حوزه هایی مانند درآمدهای حاصل از اجرای هدفمندی یارانه ها و قوانینی که طبق آن دولت موظف به پرداخت اعتباراتی در حوزه حمل و نقل عمومی است پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر تهران پیگیر تحقق این مطالبات خواهد بود، ادامه داد: جدا از بحثاعتباراتی که دولت به شهرداری باید بپردازد، وزرایی که در جلسات شورای شهر تهران حضور یافته اند نیز وعده ها و شعارهایی سر داده اند که باید اجرایی شدن آنها را نیز پیگیر باشیم و بدانیم این وعده ها نیز به دیگر مطالبات شهرداری تهران اضافه شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به یکی از وعده های وزرای دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: زنگنه وزیر نفت نیز روزی که در جلسه شورای شهر حاضر شد به آمادگی برای تغییر سوخت تاکسی ها و اتوبوس ها خبر داد و اعلام کرد که استفاده از سوخت هیبریدی مقرون به صرفه است بنابراین می توان از آن به جای سوخت فسیلی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه هرچند وقت یکبار این موضوعات را به دولت یادآوری خواهیم کرد، گفت: البته در حالی که مطالبات شهرداری از دولت بر جای خود باقی است اما در خصوص ۶ میلیارد دلاری که از چین طلب داشته ایم و قرار شده به صورت فاینانس از آن در مترو استفاده کنیم، دولت کمک های لازم را انجام داده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار