|
|
کدخبر: ۱۵۷۹۵۸

مدیرکل روابط عمومی وزارت صنعت در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل روابط عمومی وزارت صنعت با اعلام این که وضعیت جسمی وزیر صنعت مطلوب است، گفت: سفر آلمان کاری بود و به هیچ عنوان اخبار بیماری وزیر صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، این روزها سفر نوروزی وزیر صنعت، معدن و تجارت به آلمان با حاشیه های زیادی همراه شده است به نحوی که برخی از اخبار وضعیت جسمی وزیر صنعت را نا مناسب اعلام کرده اند و بهانه سفر به آلمان را عمل جراحی مطرح می کنند و برخی رسانه های مکتوب هم امروز اعلام کردند که به دلیل کهولت سن و بیماری نعمت زاده، برکناری وی تقویت شده است.

محمد رضا غفوری مدیرکل روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب این اخبار به خبرنگار تسنیم، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از سفر به آلمان قصد جراحی جزئی را بر روی گوش خود داشت که همایش بخش اقتصادی ایران و آلمان بهانه ای شد تا وزیر پیش از برگزاری همایش در ایام نوروز به آلمان سفر کرده و جراحی خود را انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه این عمل به هیچ عنوان پیچیده نبوده و بسیار سطحی بود، افزود: متأسفانه طی روزهای اخیر اخبار های نادرستی از وضعیت جسمی نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح می شود که باید بگویم به هیچ عنوان این اخبار صحت ندارد.

مدیر روابط عمومی وزارت صنعت اضافه کرد: پس از همایش اقتصادی ایران و آلمان، وزیر صنعت جلسات مختلفی را در داخل کشور از جمله با رییس جمهور برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات پیش روی این هدف داشت که این امر نشان از وضعیت جسمی مطلوب وزیر دارد. حتی امروز وزیر در کمیسیون صنایع مجلس نیز برای بررسی برخی از موضوعات شرکت کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار