|
|
کدخبر: ۱۵۸۰۷۸

سلطانی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: نائب رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن از برگزاری همایشی در غالب چالش های پیش روی معادن خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، پروا سلطانی نائب رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن امروز در نشستی خبری با اعلام این خبر، اظهار داشت: در این همایش که روز ۷ اردیبهشت ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد، معدن کاران، تجار، پیمانکران، بخش حمل و نقل، لجستیک، بیمه، مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت اول رئیس جمهور، گمرک، محیط زیست و سازمان حمل و نقل جاده ای حضور خواهند داشت تا موضوعات به صورت شفاف تری مطرح شود و از تکثر آراء به وحدت رویه نزدیک شویم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه عوامل مختلف در بازار تولید و تجارت سنگ آهن باعثشده تا تصمیم به برگزاری این همایش نماییم، افزود: در صددیم تا در این همایش بین فعالان حوزه سنگ آهن و حوزه های مرتبط وحدت رویه ایجاد شده و زمینه تصمیم سازی های بهتر در دولت فراهم شود.

به گفته سلطانی، در جریان برگزاری این همایش که از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روز هفتم اردیبهشت آغاز می شودکارگاههای آموزشی نیز درباره موضوعات تکنولوژی، سرمایه گذاری و… مرتبط با حوزه سنگ آهن به فعالیت خواهند پرداخت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار