|
|
کدخبر: ۱۵۸۱۱۲

معاون سازمان جوانان هلال احمر در گفت وگو با تسنیم عنوان کرد

خبرگزاری تسنیم: معاون آموزشی و پژوهشی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سیاست های کلی سلامت را جزو جدیدترین یافته های سلامت دنیا عنوان کرد و گفت: سازمان جوانان هلال احمر آمادگی کامل برای پیگیری موارد مرتبط با این سازمان را اعلام می کند.

امیر معتمدی در گفت وگو با خبرنگار سلامتخبرگزاری تسنیم، با تاکید بر رویکرد جامع سیاست های کلی سلامت که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است و تحقق این سیاست ها که منوط به همکاری همه نهادهای ذی نفع در حوزه سلامت است، اظهار داشت: سازمان جوانان هلال احمر آمادگی کامل برای پیگیری موارد مرتبط با این سازمان را اعلام می کند.

تلاش جوانان هلال احمر برای اجرای برنامه های پیشگیری کشوری

وی ادامه داد: بند ۲ این سند به اولویت پیشگیری بر درمان تاکید کرده است و این امر با حضور اعضای داوطلب و جوان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برای اجرای برنامه های پیشگیری کشوری محقق خواهد شد و ما آمادگی داریم با همکاری سایر ارگان ها، در تحقق این اصل تمام تلاش خود را بکار گیریم.

معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: این نگاه، مبتنی بر جدیدترین یافته های دنیا در حوزه ارتقا سلامت است که در صورت اجرایی شدن می تواند برای غلبه بر بسیاری از مشکلات حوزه سلامت راهگشا باشد.

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ارتقای شاخص های سلامت روانی

معتمدی اضافه کرد: بر اساس بند ۳ این سند، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ارتقای شاخص های سلامت روانی، مساله ای کلیدی است که این سازمان تمام توان خود را در جهت اجرایی شدن این بند به کار خواهد بست.

وی افزود: اگر در بین جوانان کشور، سبک زندگی ایرانی اسلامی به شکل صحیح تبلیغ شود و برای عملیاتی کردن آن زمینه سازی مناسب صورت پذیرد، بسیاری از معضلات جوانان و بیماری های جسمی، روحی و روانی آنان مانند پرخاشگری، اعتیاد، عدم اعتماد به نفس، ایدز، مشکلات روانی و… از جامعه رخت خواهد بست.

شاخص های سلامت ایران در جایگاه نخست منطقه

این مقام مسئول در سازمان جوانان هلال احمر ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر نهادها بتوان شاخص های سلامت را هر چه سریعتر به جایگاه نخست در منطقه برسانیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار