|
|
کدخبر: ۱۵۸۴۸۶

مدیر روابط عمومی انتشارت سوره مهر ضمن اشاره به حضور سوره مهر با هفتصد اثر در نمایشگاه کتاب گفت: از میان ۷۰۰ عنوان اعلام شده حدود ۱۳۰ کتاب چاپ اولی است و در کنار آن آثار پرفروش نیز در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

گروه فرهنگی مشرق- حیدر ایمنی، مدیر روابط عمومی انتشارت سوره مهر، درباره حضور این انتشارات در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: انتشارات سوره مهر با مجموع ۷۰۰ عنوان در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران حضوری فعال خواهد داشت.

وی در توضیح بیشتر پیرامون تازه ترین آثار این انتشارات گفت: برای این دوره از نمایشگاه کتاب ۱۳۰ عنوان کتاب چاپ اولی تدارک دیده شده که به مخاطبان عرضه می شود.

ایمنی اضافه کرد: از جمله این آثار می توان به: خاطرات خودنوشت احمد یوسف زاده از دوران اسارت در کتابی با عنوان «آن بیست و سه نفر»، رمان «آه با شین» محمدکاظم مزینانی، مجموعه ۳۰ جلدی «نمایش های آسان» اثریاز حسن دولت آبادی که در حوزه تئاتر کودک و نوجوان است و یکی از آثار بدیع سوره مهر به شمار می رود. کتاب «زندان الرشید» شامل سردار علی اصغر گرجی زاده، رئیس ستاد قرارگاه سپاه ششم به کوشش محمدمهدی بهداروند، مجموعه شعرهای طنز منتشر نشده مرحوم سید حسن حسینی که توسط آقای اسماعیل امینی گردآوری شده با نام «فستیوال خنجر»، مجموعه سروده های عارفانه و عاشقانه خسرو احتشامی با عنوان «مهتاب در قلمرو شب»، «طنز در خارستان حکیم» کتاب جدید محمدعلی علومی با موضوع بررسی آثار حکیم قاسمی کرمانی از طنز نویسان دوران قاجار اشاره کرد که درغرفه سوره مهر به علاقه مندان عرضه می شود.

این مسئول انتشارات در ادامه در پاسخ به این سوال که آثار پرفروش سوره مهر همانند «دا»، «نورالدین پسر ایران» و… نیز به نمایشگاه می آیند، توضیح داد: آثار تجدید چاپی سوره مهر در کنار تازه ترین ها این بار نیز به نمایشگاه می آیند، در این دوره از نمایشگاه کتاب، چاپیکصد و پنجاه و یکمبه بعد کتاب «دا»، چاپ شصت و یکم کتاب «نورالدین پسر ایران»، چاپ پنجاه و یکم کتاب «بابا نظر»، چاپ چهل و هشتم کتاب «پایی که جا ماند»، چاپ چهل و پنجم «لشکر خوبان»، چاپ بیستم «در کمین گل سرخ»، چاپ شانزدهم کتاب «ضد» فاضل نظری، چاپ بیست و دوم «فرزندان ایرانی» و… در غرفه سوره مهر ارائه می شود.

وی درباره بخش کودک و نوجوان این انتشارات هم بیان کرد: انتشارات سوره مهر با حدود ۲۵۰ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان به نمایشگاه کتاب می آید.

مدیر روابط عمومی انتشارت سوره مهر در پایان سخنان خود با تاکید به اینکه بزودی تعداد و روز نشست ها در نشست خبری اعلام خواهد شد از برنامه ریزی منسجم سوره مهر در این دوره از نمایشگاه کتاب خبر داد و اضافه کرد: احتمالا هفته آینده دوشنبه مراسم رونمایی از کتاب «آه باشین» برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار