|
|
کدخبر: ۱۵۸۶۵۶

تسنیم گزارش می دهد

خبرگزاری تسنیم: با وجود اینکه تا کنون هیچ مقام رسمی خبر از ثبت نام برای دریافت سبد کالا نداده است، کافی نت ها در بحبوحه ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی درفاز دوم هدفمندی با بخش تراکت خبر از سبد نام برای سبد کالا داده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، پس از آنکه دولت از ۲۰ فروردین ۹۳اعلام کرد که متقاضیان باید برای نام نویسی به سامانه refahi. ir مراجعه کرده و با پر کردن فرم های ثبت نام نسبت به دریافت یارانه نقدی رسما درخواست خود را ارائه کنند بازار کافی نت ها برای ثبت نام متقاضیان داغ شد.

امروز هفتمین روز ثبت نام متقاضیان نیازمند و متقاضی دریافت یارانه نقدی است و سرپرستان خانوارهای متقاضی دریافت یارانه که آخرین رقم(رقم سمت راست) کد ملی آنها ۶ باشد، می توانند با مراجعه به سامانه رفاهی به نشانی(www. refahi. ir) اطلاعات خانوار خود را ثبت کنند.

بازار کافی نت ها، خدمات کامپیوتری و مراکز ثبت نام یارانه نقدی، با شروع ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه ها داغ تر شده تا جایی که از دولت پیشی گرفته و در حالی که هیچ مقام مسئولی درباره ثبت نام سبد کالا صحبتی نکرده است، کافی نت ها ثبت نام سبد کالا را آغاز کرده اند و با بخش تراکت تبلیغاتی در منازل خبر از ثبت نام سبد کالا داده اند.

این درحالیست که مردم می توانند با مراجعه به www. yaranehkala. ir از وضعیت تعلق یا عدم تعلق سبد کالای حمایتی خود مطلع شوند و چیزی با عنوان ثبت نام سبد کالا وجود ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار