|
|
کدخبر: ۱۵۸۷۳۴

رئیس دیوان عدالت اداری:

خبرگزاری تسنیم: رئیس دیوان عدالت اداری عمده ترین عاملی را که موجب تشتت در کشورهای اسلامی و بلای جان آن ها شده است، غفلت دانست و تاکید کرد: متاسفانه مسلمانان دچار آسیب غفلت شده اند و اگر توجه نداشته باشند، این غفلت آنان را از پای درخواهد آورد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجةالاسلام والمسلمین منتظری در جلسه بیست و پنجم فروردین هیات عمومی طی سخنانی گفت: کفار، مشرکین، استعمارگران غرب و اسرائیل با برنامه حساب شده و بلندمدت خود دنیای اسلام را گرفتار بلیه کرده اند و مسلمانان در کشورهای مسلمان به جای آن که به فکر این تهدیدات و رشد و ترقی خود باشند، در دام آن ها گرفتار شده و به جان هم افتاده اند.

وی افزود: مسلمانان سرمایه عظیمی همچون منطقه استراتژیک نفتی را در اختیار دارند لکن دشمن با خارج کردن سرمایه آنان، محصولات مصرفی را در اختیارشان می گذارد.

رئیس دیوان عدالت اداری ضمن بیان این مطلب که مسلمانان باید مراقب باشند تا در دام دشمن نیفتند، تصریح کرد: اسرائیل و عوامل سلطه به دنبال پیاده کردن اهداف شیطانی خود در منطقه هستند و ما باید مراقب باشیم تا در دام آن ها گرفتار نشویم.

منتظری همچنین با اشاره به حوادثاخیر در کشور اوکراین، اظهار داشت: ملاحظه می کنید که غرب و آمریکا به محض اتفاقات سیاسی اخیر در اوکراین به هر نحو ممکن سعی در مهار آن بحران دارند، در حالی که اگر چنین اتفاقی در یکی از کشورهای اسلامی می افتاد با این وضعیتی که در حال حاضر گرفتارش هستند، باید شاهد کشته شدن بسیاری از مسلمانان می بودیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به سخنی از حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) به نقل از نهج البلاغه گفت: حضرت علی(ع) می فرمایند، «از منازل غفلت، جفا و یارانی که اندک طاعت خدا می کنند، پرهیز کنید و در چیزی بیندیشید، که به کار آید».

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار