|
|
کدخبر: ۱۵۸۷۷۵

تسنیم گزارش می دهد

خبرگزاری تسنیم: در حالی که در نخستین عرضه نفت خام در بورس انرژی در سال جاری، میزان تقاضا بیش از عرضه ۳۰۶۶ بشکه بود در معاملات روز گذشته تنها ۴۳۸ بشکه نفت خام در این بازار معامله شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، نخستین محموله بشکه های نفت خام هفته گذشته با حضور معاون وزیر نفت، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، علی صالح آبادی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و سید علی حسینی مدیرعامل بورس انرژی عرضه و فروخته شد. در حالی که این عرضه ۲۹۲۰ بشکه بود، میزان تقاضای خریداران سه هزار و ۶۶ بشکه اعلام شد و در نهایت تمام ۲۹۲۰ بشکه عرضه شده را سه خریدار خریداری کردند.

اما دو روز پیش در پنجمین عرضه نفت خام در بورس انرژی(۹۳.۱. ۲۴) ۲۹۸۰ بشکه نفت خام روی تابلو عرضه رفت. اما خریداران ۱۸۹۸ بشکه نفت را به ارزش ۵ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال خریداری کردند.

روز گذشته(۹۳.۱. ۲۵) در ششمین عرضه نفت خام در بورس انرژی، ۲۹۲۰ بشکه نفت خام پیش روی خریداران قرار گرفت که ۴۳۸ بشکه از آن به ارزش ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال خریداری شد و امروز در هفتمین عرضه نفت خام تا این ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه، با وجود عرضه ۲۹۲۰ بشکه ای، تنها ۴۳۸ بشکه به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال معامله شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار