|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۲۹

قائم مقام راه آهن:

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام راه آهن با اشاره به اینکه دولت نگاه جدیدی به راه آهن دارد و به دنبال ارتقا و توسعه راه آهن است گفت: در این راستا اعتبارات راه آهن در مقایسه با سال گذشته ۴ برابر شده و این نشان دهنده عزم جدی دولت در حمایت از راه آهن است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، احمد خدایی در مراسم معارفه مدیرکل راه آهن لرستان افزود: کیفیت بخشی قطارها و خدمات مسافری اولویت شرکت راه آهن برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران است.

خدایی با بیان اینکه ناحیه لرستان از محورهای مهم و قدیمی راه آهن کشور برای جابجایی بار و مسافر به شمار می رود خاطرنشان کرد: با وجودی که کار در این ناحیه به دلیل شرایط کوهستانی، سخت و اجرای پروژه ها نیز زمانبر است، توسعه ایستگاهها، علائمی کردن این محور و راه اندازی سیستمهای جدید تراک بندی و ATC برای افزایش ظرفیت این محور در نظر گرفته شده که در مجموع ظرفیت این محور را ۳۰ درصد افزایش می دهد.

به گفته قائم مقام راه آهن، طی سالهای گذشته بهسازی و بازسازی بخش کمی از خطوط این ناحیه انجام شده و بهسازی بخش باقی مانده نیز، از برنامه های سال جاری اداره کل راه آهن لرستان است.

وی تصریح کرد: همچنین برای اولین بار در محور جنوب، زیرسازی خطوط از بالاستی به بتونی، ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار