|
|
کدخبر: ۱۵۹۱۹۹

فرمانده مرزبانی ناجا در اختتاحیه رزمایش اقتدار ۳ خبر داد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده مرزبانی ناجا در اختتامیه رزمایش اقتدار ۳ با اشاره به محقق شدن اهداف از پیش تعیین شده، از اجرای موفق سناریوی مقابله با اشرار و گروهک های مسلح مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، سردار حسین ذوالفقاری در اختتامیه رزمایش اقتدار ۳ با اشاره به اهداف برگزار این رزمایش اظهار داشت: رزمایش اقتدار ۳ با هدف ارتقای توان رزمی و آمادگی نیروها برای تامین امنیت مرزی و به منظور ارتقای هماهنگی بین نیروهای عمل کننده و همچنین آرایش تجهیزات مرزی و ارتقاء توان فرماندهان به منظور طراحی و اجرای عملیات های مرزی برگزار شد.

وی در ادامه با بیان این که در این رزمایش ۷ هدف از جمله ارتقای سطح هماهنگی بین مرزنشینان و مرزبانان از جمله اهداف برگزاری این رزمایش بوده گفت: علاوه بر این موارد نمایش اقتدار و توان نیروهای مرزی و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اهداف برگزاری رزمایش اقتدار ۳ بود.

سردار ذوالفقاری با تأکید بر پیام برگزاری این رزمایش خاطرنشان کرد: رزمایش اقتدار ۳ پیام آور صلح با کشورهای همسایه است چرا که امنیت مرزی تنها با همکاری متقابل کشورهای همسایه امکانپذیر است.

وی امنیت مرزی را بستری برای رشد و توسعه تمامی کشورها عنوان کرد و با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برگزار این رزمایش گفت: در این رزمایش تمامی امکانات مورد نیاز طی دو مرحله و در ۸ روز با همکاری یگان های استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان و با همکاری هوا ناجا مرکز آموزش شهید رجایی، یگان ویژه پاسداران و بسیج عشایری کرمانشاه انجام شد.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر موفقیت آمیز بودن اجرای مرحله اول این رزمایش گفت: مرحله دوم این رزمایش نیز با مراحل ستون کشی، اجرای طرح الحاق، حرکت و اجرای سناریوهای مبارزه با اشرار، قاچاقچیان سلاح، انسان و کالاهای گمرکی و همچنین مقابله با گروهک های مسلح به مدت ۴ روز اجرا و به اهداف مورد نظر نائل شد.

سردار ذوالفقاری در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی با مدیریتی هدفمند و نواندیش و با توجه به نتایج این رزمایش انشاءالله مسیر تکامل خود را با سرعتی بیش از گذشته طی خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار