|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۷۱

سازمان هواپیمایی کشوری:

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در حال نهایی کردن تمهیداتی هستیم که باعثکاهش تاخیرات پروازی به خصوص در پروازهای حج و عتبات خواهد شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مراد اسماعیلی اظهار کرد: تاخیرات پروازی شرکت های هواپیمایی پدیده ای نامطلوب است که صنعت حمل و نقل هوایی کشور با آن روبه رو است و همین امر منجر به نارضایتی مسافران و کاهش مزیت سفرهای هوایی می شود.

وی افزود: نظارت بر ارائه خدمات حمل و نقل هوایی ایمن، منظم و کارآمد برای مردم توسط متصدیان حمل و نقل هوایی از وظایف سازمان هواپیمایی کشوری است بر همین اساس دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی ضمن رصد و پیگیری انجام به موقع پروازها، به منظور اجتناب از تاخیرات و افزایش مطلوبیت سفرهای هوایی و رضایتمندی مسافران، بررسی عملکرد شرکت های هواپیمایی را به طور مستمر در دستور کار قرار داده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در جهت انجام به موقع پروازها و اجتناب از بروز تاخیرات پروازی به ویژه پروازهای حج و عتبات عالیات، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن بررسی همه پارامترها و مولفه های تاثیرگذار بر تاخیر پروازها، جلساتی به طور مرتب و حسب مورد با حضور نمایندگان شرکت های هواپیمایی برگزار و برانجام پروازها براساس جدول برنامه پروازی، تاریخ و ساعت تعیین شده تاکید می کند.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت های هواپیمایی موظفند براساس توان فنی، عملیاتی، بازرگانی، ناوگان فعال، لحاظ کردن هواپیمای پشتیبان در برنامه پروازی و رعایت الزامات ایمنی در جهت تامین نیازمندیهای حمل و نقل هوایی کشور در زمینه مسافر و بار برنامه های پروازی خود را تنظیم و ارائه کنند.

اسماعیلی با بیان این که ناوگان هوایی کشور بر اثر اعمال طولانی مدت تحریم ها در تامین هواپیما و قطعات در تنگناست، تصریح کرد: با این وجود رعایت حقوق مسافران از جمله مواردی است که سازمان همواره آنرا مد نظر قرارداده و خواهد داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار