|
|
کدخبر: ۱۵۹۳۳۴

در حال حاضر برای برگرداندن سنجد به تلویزیون در حال رایزنی هستیم تا برای تامین بودجه اش اسپانسری متناسب با برنامه انتخاب کرده و به آنتن بازگردیم.

گروه فرهنگی مشرق- نگار استخر - کارگردان و عروسک گردان برنامه «سنجد خبرنگار» - درباره ی عدم حضور «سنجد» در تلویزیون توضیح داد: این برنامه فعلا به دلیل نداشتن اسپانسر و مجوز تعطیل است.

وی در عین حال، تاکید کرد: ما نمی خواستیم سرمایه برنامه «سنجد» از طریق اسپانسر هایی مثل ماکارونی و پفک تامین شود؛ چراکه هدف سنجد فرهنگ سازی است؛ وگرنه هستند اسپانسرهایی که ما نمی خواهیم با آنها مشارکت کنیم و منتظریم با اسپانسری به آنتن برگردیم که بتوانیم شیوه فرهنگ سازی مان را ادامه بدهیم.

این مجری برنامه کودک خاطرنشان کرد: قرار بود برنامه «سنجد خبرنگار» از شنبه هفته جاری - ۲۳ فروردین ماه - از شبکه دو سیما پخش شود ولی فعلا به دلیل نداشتن اسپانسر مناسب این برنامه تعطیل است؛ البته صحبت هایی با وزارت بهداشت و درمان برای مشارکت با برنامه شده است ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم.

استخر همچنین عنوان کرد: در حال حاضر برای برگرداندن سنجد به تلویزیون در حال رایزنی هستیم تا برای تامین بودجه اش اسپانسری متناسب با برنامه انتخاب کرده و به آنتن بازگردیم.

وی درخصوص همکاری شان با اسپانسر سابق برنامه «سنجد خبرنگار» توضیح داد: اسپانسر سابق برنامه «سنجد» که دفترچه های فانتزی بود، در حد توانش به برنامه کمک کرد و با هم مشارکت کردیم اما دیگر بیشتر از این نمی توانست همکاری کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار