|
|
کدخبر: ۱۵۹۴۳۲

دبیر انجمن شرکت های راهسازی با اشاره به پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران راهساز از سوی وزارت راه گفت: پیمانکاران استان تهران در حدود یکهزار میلیارد تومان از دولت طلب دارند.

علی آزاد در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه دولت در حال پرداخت مطالبات پیمانکاران است، گفت: دولت با پرداخت ۴۸۱۰ میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران موافقت کرده است که از این رقم ۸۰۰ میلیارد تومان به وزارت راه و شهرسازی اختصاص پیدا کرده است تا بدهی پیمانکاران را بپردازد که در حال حاضر از سوی این وزارتخانه پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه حدود ۲ هزار میلیارد تومان باید به وزارت راه برای طلب پیمانکاران اختصاص پیدا کند، بیان کرد: در حدود یک هزار میلیارد تومان پیمانکاران راهساز استان تهران از دولت طلبکارند که با اقدام دولت در پرداخت مطالبات امیدواریم مابقی بدهی ها هم به زودی پرداخت شود.

دبیر انجمن شرکت های راهسازی با اشاره به اشتغالزایی صنعت راهسازی در کشور، اظهار داشت: صنعت راهسازی ارزان ترین نوع ایجاد اشتغال در کشور است که با حمایت دولت می تواند زمینه اشتغالزایی بخش وسیعی از متقاضیان را فراهم کند.

آزاد با بیان اینکه راهسازی زیرساخت توسعه کشور است، افزود: اگر در منطقه ای راه وجود نداشته باشد توسعه هم ایجاد نمی شود بنابراین راهسازی زیرساخت توسعه کشور است و باید در اولویت توجه دولت قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه باتوجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها کشور باید به سمت مصرف کمتر برود، گفت: قانون هدفمندی یارانه ها به این منظور اجرا می شود که جامعه مصرف کمتری داشته باشد نه اینکه پول بیشتری بپردازد.

دبیر انجمن شرکت های راهسازی با اشاره به اینکه مصرف انرژی در کشور ما نسبت به متوسط جهانی بیشتر است، اظهار داشت: کاهش مصرف انرژی می تواند به تولید کمک کند و توسعه کشور را سرعت ببخشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار