|
|
کدخبر: ۱۵۹۵۰۳

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص):

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به یکی از ابهامات سال ۹۳ شورای شهر تهران گفت: این برنامه برای شهر تهران در حوزه مسائل فرهنگی که از دغدغه رهبری نیز هست چه برنامه های ویژه ای را لحاظ کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) امروز در مراسم ابلاغ برنامه های سال ۹۳ سازمان بسیج شهرداری تهران اظهار داشت: در بحثاقتصاد همه ما باید اقتصاد مقاومتی را که سیاست کلان آن در روزهای پایانی سال ۹۲ ابلاغ شد سرلوحه کار قرار دهیم و هر فردی در هر جایگاه نقش خود را در اقتصاد مقاومتی ایفا کند.
وی افزود: در بعد فرهنگ که بار ها دغدغه هایی از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است به نظر می رسد بسیج در این عرصه باید نقش آفرینی کند. چرا که دشمن به دنبال تضعیف باور ها و ارزشهای انقلاب اسلامی و ناهنجاری اجتماعی در ایران است و وظیفه ماست که ایمان خود را تقویت کرده و به آرمان های امام خمینی(ره) و ارزشهای انقلاب توجه کنیم و در عرصه ای که در اختیار داریم تدابیر لازم را اتخاذ کنیم.
سردار کاظمینی عنوان کرد: مدیریت جهادی در عرصه فرهنگی یعنی اینکه ما نباید نگاه کنیم به فشارهای دشمن بلکه باید به فرصت ها و ظرفیت های خود برای مقابله توجه داشته باشیم. یعنی در مدیریت جهادی نباید به کمبود ها فکر کرد. بلکه به آنچه که در اختیار داریم توجه کنیم تا آن ها را در برابر دشمن به کار بگیریم. باید بدانیم که دشمن برای نابودی فرهنگ ما توان زیادی را گذاشته است و ما نباید از این توان هراس داشته باشیم.
وی افزود: اگر فکر می کنیم در محیط شهری ظرفیت هایی وجود دارد که می توان کار فرهنگی انجام داد نباید به اقدامات انجام شده بسنده کنیم و بگوییم که دیگر نیازی به کار جدید فرهنگی در محیط شهر نیست این طرز تفکر اشتباه است.
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به اینکه ما نتوانسته ایم دغدغه های رهبری را نسبت به مسائل فرهنگی با عمل انقلابی و بسیجی برطرف و مسائل را حل کنیم عنوان کرد: پس نیاز است در این عرصه بیشتر از گذشته تلاش کنیم و شهرداری نماد تأثیرگذاری برای تبدیل تهران به یک شهر اسلامی است. به ویژه در بحثمعماری اسلامی به گونه ای که اگر یک فرد از خارج ایران وارد تهران شود باید بتواند با مشاهده جلوه های شهر تهران احساس کند در شهری قدم می زند که آیات، روایات و سبک زندگی اسلامی در آن ترویج یافته است.
وی ادامه داد: یکی از ابهامات ما در برنامه های سال ۹۳ شورای شهر این است که این برنامه برای شهر تهران نسبت به دغدغه های رهبر درباره مسائل فرهنگی شهر چه برنامه های ویژه ای را لحاظ کرده و کدام یک از دغدغه ها جزو اهداف اصلی قرار گرفته است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار