|
|
کدخبر: ۱۵۹۶۴۴

مدیرکل برنامه ریزی و تحقیقات معاونت فرهنگی قوه قضائیه خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل برنامه ریزی و تحقیقات معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت: همایش بررسی و تبیین برنامه های عملیاتی سال ۱۳۹۳ این معاونت در استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی قوه قضائیه، علیرضا یوسف زاده اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال ۱۳۹۳ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " و به منظور ایفای نقش موثر در تحقق اهداف نام گذاری و برطرف کردن دغدغه های مقام معظم رهبری در امور فرهنگی، معاونت فرهنگی قوه قضائیه اقدام به برگزاری همایش سه روزه از ۲۷ الی ۲۹ فروردین ماه سال جاری با عنوان " بررسی و تبیین برنامه های عملیاتی سال ۹۳ معاونت فرهنگی قوه قضائیه " در استان بوشهر کرده است.


وی افزود: این همایش با حضور معاون فرهنگی قوه قضائیه، معاونان فرهنگی روسای کل دادگستری های سراسر کشور، سازمان های تابعه دستگاه قضایی و مسئولان فرهنگی تشکیل خواهد شد.

یوسف زاده ادامه داد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه در معاونت فرهنگی قوه قضائیه برای سال ۹۳ طراحی شده است که به منظور بررسی عملیاتی آن ها چهار کارگروه خدمات مشاوره و توسعه فرهنگ حقوقی قضایی جامعه، فرهنگ دینی و انقلابی کارکنان و خانواده های آن ها، فرهنگ حرفه ای و اخلاق سازمانی و شعار سال ۹۳ در همایش تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار