|
|
کدخبر: ۱۵۹۶۴۸

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از وزارت ارشاد خواستار پیگیری شکایت کشورمان از سینمای هالیوود به علت ساخت فیلم های کینه توزانه و رواج ایران هراسی و اسلام هراسی شد.

گروه فرهنگی مشرق - قاسم جعفری در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) گفت: من در اینجا از همه اعضای ستاد استقبال نوروزی در استان خراسان شمالی به ویژه صداوسیما وآموزش و پرورش، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان، سازمان گردشگری، راه، فرمانداری، شورای اسلامی شهر، اوقاف، وزارت ورزش، طلاب و فعالان دینی تشکر کنم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین توجه به ایثارگران و خانواده شهدا از جمله تسریع در درصد جانبازی رزمندگانی که فاقد مدارک بالینی هستند اما استشهاد رزمندگان و همرزمان را دارند و عنایت مسئولان به ویژه نهاد سپاه به رزمندگان را خواستارم.

وی در تذکری به وزیر ارشاد درباره علت عدم پیگیری شکایت ایران از سینمای هالیوود به علت ساخت فیلم های کینه توزانه و ایران هراسی و اسلام هراسی، افزود: همچنین قطعاً ساخت بیمارستان در شهرستان راز، تکمیل بیمارستان آشخانه و اجرایی نشدن توسعه بیمارستان جاجرم باید از سوی وزارتخانه مربوطه پیگیری شود. همچنین وزیر آموزش و پرورش باید توجه جدی به ساخت و تجهیز مدارس در استان خراسان شمالی به ویژه مناطق محروم از جمله راز و جرگلان، آشخانه و تامین سرانه مدارس را در دستور کار خود قرار دهد.

جعفری ادامه داد: همچنین از مسئولان مربوطه می خواهیم که در مقابل مواضع خصمانه دولت آمریکا و انگلیس در بحثعدم صدور ویزا برای سفیر معرفی شده ایران در سازمان ملل و همچنین تحریم های ظالمانه بر علیه شخصیت های کشور مواضع مناسبی اتخاذ کند.

وی افزود: همچنین از مسئولان استانی می خواهیم که در احراز مسئولیت در انتساب افراد، تقوی، تعهد، تجربه و تخصص را مدنظر قرار دهند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکری به مسئولان دولتی درباره علت دایر نشدن پروازهای هواپیمایی اترک و کاهش برخی پرواز های هواپیمایی آسمان تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی باید به ساخت راه های اصلی و روستایی و تامین آب شرب روستاییان توجه ویژه ای داشته باشد. همچنین اقدام سازنده و تعامل سازمان منابع طبیعی با روستاییان در بحثمراتع را خواستاریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: همچنین توسعه کمی و کیفی آموزش عالی استان به ویژه تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری و لزوم اختصاص اعتبارات مصوبات سفرهای رهبر معظم انقلاب و هیات دولت ضروری است.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار