|
|
کدخبر: ۱۶۰۱۹۸

در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان گفت: از برخی نیروهای کارآمد آموزگار و هنرآموز هنرستانها می خواهیم که بازنشستگی خود را به تاخیر بیندازند.

مسعود ثقفی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان در سال ۹۳ اظهار داشت: طبق قانون بودجه سال ۹۳ بند و تبصره ۱۹ به دولت اجازه داده شده است که بدون سنوات ارفاقی منطبق بر قانون بازنشستگی پیش از موعد دولت مصوب سال ۸۶ با موافقت بالاترین مقام اجرایی اقدام کند.

وی افزود: تاکنون آئین نامه اجرایی این موضوع به شهر تهران ابلاغ نشده است، ولی باید توجه کرد که برای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان دو موضوع قطعی است.

ثققی ادامه داد: برای رشته ها و جنسیتی های که کمبود داریم با بازنشستگی پیش از موعد موافقت نخواهیم کرد همچنین باید اعتبارات برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان تامین شود.

* درخواست از نیروهای کارآمد آموزگار و هنرآموز هنرستانها برای به تاخیر انداختن بازنشستگی

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به دلیل طرح ۶.۳. ۳ از برخی نیروهای کارآمد آموزگار و هنرآموز هنرستانها به واسطه کمبود منابع انسانی در سال تحصیلی آینده درخواست خواهیم کرد که بازنشستگی خود را به تاخیر بیندازند.

به گزارش تسنیم، مجلس امسال با بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان بدون سنوات ارفاقی موافقت کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار