|
|
کدخبر: ۱۶۰۲۰۲

عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان از تهیه آیین نامه اجرایی بیمه کیفیت ساختمان با همکاری وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

حمید بدیعی در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی در تیرماه، اظهار داشت: در این جلسه که با حضور هیئت مدیره استان ها برگزار می شود توجه به منافع بهره برداران مورد توجه است که در این خصوص بیمه کیفیت ساختمان بررسی می شود.

وی با بیان اینکه مردم حق دارند مانند هر کالای دیگری که خریداری می کنند ساختمان را هم با بیمه کیفیت و تضمینی خریداری کنند، گفت: بیمه کیفیت ساختمان از برنامه های اصلی ما درجهت منافع عمومی کشور است.

عضو هیئت رییسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان تصریح کرد: موضوع بیمه کیفیت ساختمان در سال ۸۹ از سوی مجلس مصوب شده که براین اساس اجرای آن در ساختمان ها الزامی است.

بدیعی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی اعلام آمادگی کرده است که با همکاری وزارت راه آیین نامه اجرایی بیمه کیفیت و پیش نویس قانون کنترل ساختمان را تهیه کند، افزود: امیدواریم که این طرح با همکاری مردم، انبوه سازان و مهندسان عملیاتی شود.

وی با اشاره به بیانیه این سازمان در خصوص فازدوم هدفمندی یارانه ها، اظهار داشت: یکی از محورهای این بیانیه مربوط به زیرساخت های اشتغال به ویژه برای مهندسان جوان و دانش آموختگان مراکز فنی و حرفه ای کشور است که باید به اشتغال پایدار دست پیدا کنند اما تا زمانیکه یارانه ها با وضعیت کنونی پرداخت شود توجه به زیرساخت های اشتغال کمتر می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار