|
|
کدخبر: ۱۶۰۲۹۲

خودکشی در بین نیروهای ویژه ارتش آمریکا رکورد زد

خبرگزاری تسنیم: یک مقام رسمی ارتش آمریکا تاکید کرد: آمار خودکشی در بین نیروهای ویژه ارتش آمریکا شامل تکاوران نیروی زمینی و نیروی دریایی به طور چشمگیری افزایش داشته است.

به گزارش گروه بین المللخبرگزاری تسنیمبه نقل از رویترز، دریادار ویلیام مک راون فرمانده عملیات ویژه ارتش آمریکا روز گذشته تصریح کرد: افزایش آمارهای خودکشی در بین نیروهای نخبه و ویژه ارتش آمریکا نتیجه بیش از یک دهه درگیری و مبارزه سخت و طاقت فرسا است.

بر اساس این گزارش وی افزود: تعداد نظامیان آمریکایی در نیروهای ویژه که اقدام به خودکشی کرده اند در دو سال گذشته به اوج خود رسیده است. ترس و نگرانی من از این است که روند خودکشی نظامیان آمریکایی امسال نیز در مسیر افزایش قرار داشته باشد.

این دریادار آمریکایی در ادامه گفت: سربازان من ۱۲ تا ۱۳ سال است که در حال مبارزه و جنگ سخت و طاقت فرسا هستند. هر کس دیگری هم این مدت زمان را در این جنگ سپری می کرد، دچار تغییر و تحولات روحی می شد. این مساله ساده است.

از مقابله و یورش ضد شبه نظامیان گرفته تا مشارکت در کمک های انسان دوستانه، نیروهای ویژه اکنون گاهی اوقات در عملیات هایی شرکت کرده اند که بیش از یک سال به طول انجامیده است. وی البته اشاره ای به آمار دقیق خودکشی نظامیان آمریکایی نکرده است. ارتش آمریکا برای مدت زمان طولانی است که با چالش خودکشی نظامیان خود روبرو شده است.

در سال ۲۰۱۲ میلادی بیش از ۳۵۰ نظامی آمریکایی بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده اند. بر اساس اسناد پنتاگون نیروهای ویژه و مخصوص ارتش آمریکا در نیروی دریایی، هوایی و تفنگداران ویژه شامل بیش از ۵۹ هزار نفر می شود.
انتهای پیام /.


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار