|
|
کدخبر: ۱۶۰۲۹۸

شاخص کل بورس و اوراق بهار در جریان معاملات هفته جاری با ۳ هزار و ۲۶۳ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۷۴ هزار و ۱۶۱ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته منتهی به ۲۷ فرورودین ماه امسال، معاملات بازار سهام در ۲۹۱ هزار دفعه انجام شد. این در حالی است که ارزش این هفته معاملات نرمال به هشت هزار و ۹۹۵ میلیارد ریال و حجم معاملات نرمال به دو میلیارد و ۶۳۵ میلیون سهم بالغ شد.

در هفته ای که گذشت، دو میلیارد و ۶۳۵ میلیون سهم به ارزش هشت هزار و ۹۹۵ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شد.

در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۳، شاخص کل با سه هزار و ۲۶۳ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۷۴ هزار و ۱۶۱ واحد رسید.

در این مدت، شاخص بازار اول با ۴.۳۱ درصد کاهش به ۵۵ هزار و ۲۸۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۴.۰۳ درصد کاهش عدد ۱۴۱ هزار و ۶۲۱ واحد را تجربه کرد.

در هفته منتهی به ۲۷ فرورودین ماه امسال، معاملات بازار سهام در ۲۹۱ هزار دفعه انجام شد. این در حالی است که ارزش این هفته معاملات نرمال به هشت هزار و ۹۹۵ میلیارد ریال و حجم معاملات نرمال به دو میلیارد و ۶۳۵ میلیون سهم بالغ شد. حجم معاملات نرمال در قیاس با هفته قبل ۵.۹ درصد و ارزش معاملات ۳.۷ درصد افزایش داشت.

معاملات یاد شده را ۹۳ هزار و ۴۲۳ خریدار انجام دادند، این در حالی است که از ابتدای امسال، تعداد ۲۶۶ هزار و ۱۴ سهام دار در بورس اوراق به داد و ستد پرداخته اند.

همچنین ۱۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار خریداری شد. بر اساس آمار موجود، از ابتدای امسال، ۵۵۸ هزار و ۹۳۲ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۵۵۹ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار خریداری شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار