|
|
کدخبر: ۱۶۰۳۱۸

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد:

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام ۲۰۰ زائر به برکت موقوفات مرتبط به عتبات عالیات، امروز جمعه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی با بیان اینکه نخستین کاروان زیارتی زائران حرم حسینی شامل؛ ۲۰۰ نفر از کسانی که تاکنون به عتبات عالیات مشرف نشده اند، گفت: هدف از اجرای طرح زیارتی زائران حرم حسینی، اجرای امینانه نیات واقفان در زمینه اعزام افراد واجد الشرایط به عتبات عالیات از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست این طرح ۲۰۰ نفر از واجدین شرایط در قالب ۵ کاروان ۴۰ نفره به عتبات عالیات اعزام شدند، افزود: برای انتخاب این زائران اولویت هایی از قبیل خدام ثابت و افتخاری مساجد و بقاع متبرکه امامزادگان، روحانیون و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه، افراد واجد شرایط مناطق محروم و روستایی که همگی می بایست متأهل باشند، در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: مراسم اعزام این ۵ کاروان، امروز جمعه ۲۹ فروردین ماه از استان کرمانشاه به سمت عتبات عالیات برگزار شد. مرحله دوم اعزام کاروان زائران حسینی در نیمه دوم سال جاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار