|
|
کدخبر: ۱۶۰۸۰۸

دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش ۹ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۳ با حضور ۱۸۰ شرکت بزرگ سرمایه گذاری مسکن، انبوه سازان، تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه ساختمانی و شرکت های وابسته به حوزه صنعت ساختمان از جمهوری اسلامی ایران و ۹ کشورجهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نمایشگاه جدیدترین و نوین ترین دستاوردها، تولیدات و فنآوری های علمی و صنعتی در زمینه مصالح ساختمان پایه، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها، خانه های پیش ساخته، نقشه کشی و طراحی، سیستمهای تصفیه آب، تأسیسات حرارتی و برودتی، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم کار و ایمنی، در و پنجره، شیشه و ماشین آلات وابسته، معماری، دکوراسیون، نماسازی، پوششهای سقف و دیوار، کفپوش، لوله و اتصالات، کاشی و سرامیک، برق وتجهیزات الکترونیک، صنایع زیر بنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، عایقهای صوتی و حرارتی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

از کل شرکت کنندگان دراین نمایشگاه، از ۱۴۵ شرکت داخلی و ۳۵ شرکت خارجی و مربوط به کشورهای، فنلاند، مالزی، ایتالیا، چین، انگلستان، تایوان، ترکیه، کره جنوبی و هلند است.

دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش را اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، وزارت راه و شهرسازی، سازمان توسعه تجارت ایران، اتحادیه ها و انجمن های ساختمانی و دیگر نهادهای مرتبط برگزار می کند.

مدیر کل روابط عمومی اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با هدف توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان سازی کشور، کمک به رونق ساخت و ساز، شناخت توانمندیها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنائی با پیشرفت های روز این صنعت در جهان، اشتغالزائی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکتهای فعال در زمینه ماشین آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان و عمران برگزار می شود.

سید سعید شکرآبی افزود: برنامه ریزی شده تا مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور مقامات کشوری، معاون رئیس جمهور، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونان برخی از وزارتخانه ها، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای اتاق های تعاون و اتاق های بازرگانی و جمعی از صاحبان صنایع ساختمانی و انبوه سازان برگزار شود.

وی به برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش؛ برنامه های جانبی از جمله برگزاری نشستهای علمی در زمینه های سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان ها، استفاده از مصالح سبک و با کیفیت، بازسازی بافتهای فرسوده و مقاوم سازی ساختمانهای روستایی و نیز همایشهای تخصصی متنوع دیگر، کارگاه های آموزشی و سمینارهای مرتبط با صنعت ساختمان برگزار خواهد شد.

شکرآبی خاطر نشان کرد: حضور همزمان شرکت های خارجی و تولید کنندگان داخلی در دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولید کنندگان و فعالان ساخت و ساز خواهد بود که می تواند زمینه موجب سیاست گذاری صحیح برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا و تداوم ثبات قیمت ها در بخش مسکن باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار