|
|
کدخبر: ۱۶۰۸۷۳

خبرگزاری تسنیم: معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص فضای مجلس در خصوص استیضاح وزیر آموز ش و پرورش گفت: تلاش می کنیم با برگزاری جلساتی میان تقاضاکنندگان استیضاح به تفاهم لازم در این زمینه برسیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در حاشیه مراسم روز زن در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر آمار بالای تحقیق و تفحص های در مجلس اظهار داشت: سوالات و تفحص های زیادی در مجلس مطرح است بنابراین سازوکارهایی با فراکسیون های مجلس در نظر گرفته ایم تا با تدابیر اتخاذ شده این روند کاهش یابد. همچنین هر هفته یک نفر از وزرا در جلسه فراکسیون رهروان حضور می یابند که امیدواریم با تدابیر مشترک دولت و مجلس میزان سوالات و تذکرات به حداقل برسد.

وی در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: استیضاح طلب توضیح کردن که دولت از این بابت مشکلی ندارد. برای اینکه فضای تعامل بهتر شود و وقت کمتری از دولت و مجلس گرفته شود با همکاری معاون امور مجلس وزارت آموزش و پرورش جلساتی بین سوال کنندگان و وزیر برگزار می شود که ممکن است سوال کنندگان در این جلسات قانع شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص فضای کنونی مجلس در رابطه با استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال رایزنی هستیم تا با تقاضاکنندگان استیضاح به تفاهم برسیم و اگر این تفاهم ایجاد نشد دولت مشکل خاصی با سوال و استیضاح ندارد مشروط بر اینکه در فضای واقعی باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار