|
|
کدخبر: ۱۶۰۹۴۳

مصباحی مقدم در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بازنگری در ساختار دولت و نحوه تعامل با مردم برای تحقق شعار سال یک امر الزامی است.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درمشهد مقدسبا اشاره به اینکه هرساله که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری و راهبرد سال مشخص می شود، معمولا شاهد این موضوع هستیم که از سوی برخی از مسئولان برخورد شعار گونه اتخاذ می شود، اظهار کرد: از دولت محترم و مجلس و سایر نهادهای حکومتی انتظار می رود که این موضوع مهم را در دستور کار خود قرار دهند، البته خوشبختانه قبل از شروع به کار رسمی مجلس شاهد این موضوع بودیم که چگونه این فرامین و دستورات به مرحله اجرایی شدن رهنمون شده بود.

وی افزود: به طور قطع باید تمامی نهادها به سمت اجرایی سازی و عملی کردن این فرامین قدم بردارند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده معتقد هستم که دولت باید تعامل بیشتری را بر روی این مسئله اتخاذ کند و امکان برنامه ریزی هایی که می توان در این زمینه انجام داد از خود سلب نکند، البته در این راستا نیاز به وجود بازنگری در ساختار دولتی احساس می شود.

مصباحی مقدم بیان کرد: نباید فراموش کرد که در این زمینه نیازمند بازنگری ارتباط میان دولت با مردم و حمایت دولت از مردم به معنای فراخوان مردم برای کار و نسل جوانمان برای کار آفرینی به طور قطع احساس می شود و باید هرچه سریع تر دولت محترم به سمت این موضوع گام بردارد.

وی افزود: صرف اینکه عده ای دستشان برای کار در برابر دولت بلند است و باید با آموزش دادن به جوانانمان و تربیت کاری و کارآفرینی آنها، قدمی به سمت این برداریم که جوانان آموزش دیده دست دیگر جوانان را هم بگیرند تا در همه موضوعات از اقتصاد گرفته تا فرهنگ شاهد رشد و تعالی در کشور باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ظرفیت ها در کشور ما بسیار زیاد است و بنده بر این عقیده ام که باید دولت تعامل بیشتری را برای عمل به این موضوع داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار