|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۹۲

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه در شهر تهران ۳ هزار و ۲۶۸ هکتار بافت فرسوده و ۱۴ هزار هکتار بافت ناپایدار شناسایی شده است، گفت: متاسفانه با روند ساخت و ساز بدون کیفیت در شهر تهران آمار بافت های ناپدار در حال افزایش است.

محمد سعید ایزدی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه باید ارتباط دولت و شهرداری برای بازآفرینی و بهسازی محلات هدف کشور محکم شود، اظهار داشت: هماهنگی بین دستگاه ها به خصوص شهرداری تهران در تحقق برنامه های بهسازی و نوسازی شهری ضروری است.

وی با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود تا برنامه دستگاه های مختلف در چارچوب سیاست های ابلاغی دولت همراستا و تبدیل به برنامه های کارآمد شود، بیان کرد: در شهر تهران ۳ هزار و ۲۶۸ هکتار بافت فرسوده و ۱۴ هزار هکتار بافت ناپایدار شناسایی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه متاسفانه با روند ساخت و ساز بدون کیفیت در شهر تهران آمار بافت های ناپدار در حال افزایش است، گفت: باید به بافت های تاریخی شهر تهران توجه شود زیرا این گونه بافت ها ویژگی و مراقبت های خاص خودش را دارد.

ایزدی تصریح کرد: دولت برای اجرای سیاست های حفاظت و بهسازی این مناطق و حمایت های لازم در خصوص بازآفرینی بافت های تاریخی آمادگی لازم را دارد بنابراین نیاز به همکاری شهرداری ها در این خصوص است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار