|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۹۳

خبرگزاری تسنیم: طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها از ساعت ۲ بامداد امروز(یکشنبه) ثبت نام سرپرستان خانوار متقاضی و نیازمند دریافت یارانه نقدی در سامانه www. refahi. ir آغاز شده و این آخرین مهلت ثبت نام و یا انصراف از یارانه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، هموطنان عزیزی که روزهای بیستم تا بیست و نهم ماه جاری برای ثبت نام دریافت یارانه نقدی اقدام کرده اند، در صورت تمایل برای انصراف در جهت کمک به ارتقای نظام سلامت و محیط زیست، کمک به تولید، بهبود فضای کسب و کار و گسترش حمل و نقل عمومی می توانند از ساعت ۲:۰۰ بامداد شنبه ۳۰ فروردین و همچنین ۲ بامداد یکشنبه ۳۱ فروردین با مراجعه به سامانه www. refahi. ir اقدام کنند.

همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند که تاکنون ثبت نام نکرده اند می توانستند در صورت تمایل از ساعت ۲ بامداد روز سی ام تا پایان ساعت ۲۴ روز سی و یکم فروردین نام نویسی کنند.

آنطور که دولت قبلاً هم اعلام کرده بود امروز ۳۱ فرودین ماه آخرین مهلت ثبت نام سرپرستان خانوار متقاضی و نیازمند دریافت یارانه نقدی و همچنین انصراف از دریافت یارانه نقدی است؛ متقاضیان از ساعت ۲ بامداد امکان ثبت درخواست خود در سایت رفاهی را داشتند.

انتهلای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار