|
|
کدخبر: ۱۶۱۳۲۴

رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری با بیان این که هنوز مشخص نیست که فاز دوم هدفمندی یارانه ها چه زمانی اجرا می شود، گفت: به همین دلیل تصمیم گیری برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس به پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها موکول شد.

احمدرضا عامری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، افزود: هنوز مشخص نیست که چقدر قیمت حامل های انرژی افزایش می یابد و زمانی می توانیم قیمت بلیت اتوبوس را تعیین کنیم که این رقم به ما اعلام شده باشد.

وی تصریح کرد: «متاسفانه اعداد را هنوز اعلام نکرده اند ولی ممکن است بزودی قیمت جدید را اعلام کنند.»

وی تاکید کرد: برنامه ریزی زمانی در این رابطه انجام می شود که بدانیم مثلا اول اردیبهشت یا هر روز دیگری قیمت ها اعلام شود، عدد که مشخص باشد می توانیم بگوئیم که چقدر روی هزینه ها و قیمت بلیت اتوبوس تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری با اشاره به اینکه جلسات متعدد با معاون وزیر و مدیران کل داشته ایم و فکر می کنم اطلاعات آنها نیز بیشتر از ما نباشد، گفت: اما در مجموع به این نتیجه رسیدیم که پس از افزایش قیمت حامل های انرژی در رابطه با قیمت جدید بلیت اتوبوس برنامه ریزی کنیم.

عامری افزود: رانندگان باید تا زمان تعیین قیمت بلیت جدید اتوبوس تحمل کنند، مگر این که خداوند به ما علم غیب بدهد تا بدانیم آقایان چه تصمیمی گرفته اند، البته از این علم فعلا محروم هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار