|
|
کدخبر: ۱۶۱۴۰۸

صندوق توسعه ملی اعلام کرد

خبرگزاری تسنیم: صندوق توسعه ملی اعلام کرد: تاکنون هیچ گونه مصوبه ای مبنی بر برداشت از منابع صندوق توسعه ملی توسط مراجع دولتی اعم از هیأت محترم وزیران و ستاد تدابیر ویژه اقتصادی به این صندوق ارسال نشده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، صندوق توسعه ملی در پی درج اخباری با مضمون «برداشت غیرقانونی از منابع صندوق توسعه ملی» در برخی رسانه ها، اعلام کرد: تا کنون هیچ گونه مصوبه ای مبنی بر برداشت از منابع صندوق توسعه ملی توسط مراجع دولتی اعم از هیأت محترم وزیران و ستاد تدابیر ویژه اقتصادی به این صندوق ارسال نشده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، در این جوابیه آمده است: «پیرو اخبار منتشر شده در برخی از وبسایت ها و نیز اعلام نظر تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به آگاهی می رساند:

۱. تا کنون هیچ گونه مصوبه ای مبنی بر برداشت از منابع صندوق توسعه ملی توسط مراجع دولتی اعم از هیأت محترم وزیران، ستاد تدابیر ویژه اقتصادی به این صندوق ارسال نشده است.

۲. گزارش منابع و مصارف صندوق به صورت ماهانه توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تهیه و اعلام می شود. در این گزارش ها هیچ گونه برداشتی از منابع صندوق توسعه ملی توسط دولت و ستاد تدابیر ویژه اقتصادی جهت مصارف خاص در بهمن و اسفند ماه سال ۱۳۹۲ منعکس نشده است.»

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار