|
|
کدخبر: ۱۶۱۴۵۲

خبرگزاری تسنیم: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در همایش ملی زنان نقش آفرینان عصر اقتصاد و فرهنگ با حضور رئیس جمهور گفت: آقای روحانی زنان را باور کنید.

به گزارش خبرنگار زنان و خانوادهخبرگزاری تسنیم، شهین دخت ملاوردی در این همایش که امروز در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که در هفته مادر و روز زن شاهد مزین شدن این روز با میلاد حضرت زهرا(س) الگوی بشریت هستیم. همان که در ابعاد گوناگون نمونه ای برای هر زن است. همچنین این روز مصادف با ولادت امام خمینی(ره) است که تحت لوای رهبری ایشان زنان نقش ممتاز در عصر انقلاب را ایفا کردند و امروز دارای جایگاه بالایی هستند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) نقشه راه را برای همگان ترسیم کرد و راهی به دور از افراط و تفریط و کرامت و حرمت شایسته زندگی انسانی برای زنان قائل شد که امروز شاهد جایگاه بالای زنان هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در روز زن و مراسم زن، آسیب شناسی وضعیت زنان و بررسی میزان فاصله وضعیت زنان از ایده آل را می توانیم انجام دهیم.

مولاوردی گفت: نوع نگاه دولت به نهادهای مدنی و تلاش برای جذب مشارکت نخبگان و همچنین تمایل دولت برای اصلاح رویه موجود در افزایش سرمایه اجتماعی و مسائلی که در گذشته در خصوص زنان مورد بی مهری قرار گرفته و نزول یافته بود، امروز مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز برای حل مشکلات زنان سیر عظیمی به ملاقات و مکاتبات در معاونت امور زنان و خانواده پرداختند و برای حل و کمک به این معاونت سرازیر شدند که در اینجا باید بگویم استفاده از صاحب نظران در برنامه ریزی و مشارکت زنان طراحی شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان افزود: آقای روحانی، زنان و جوانان با استقبال و اشتیاق به وعده هایی که داده بودید به شما رأی دادند و در سال ۹۲ با خلق حماسه سیاسی، اعتماد خود را به نمایش گذاشتند که امروز آمادگی کامل خود را برای اقدام با عزم ملی برای نجات فرهنگ و اقتصاد اعلام می کنند.

مولاوردی افزود: همراهی زنان، عدالت را نوید می دهد و این امر نیاز جامعه است و بیش از پیش نه تنها نیاز جوانان و زنان بلکه نیاز کل جامعه است.

وی بیان کرد: عدم اعتماد به شایستگی های زنان و محروم کردن زنان از بسیاری از موقعیت ها کفران نعمت و فرصت سوزی است که ما در آینده در این خصوص باید جوابگو باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان در پایان اظهار داشت: آقای روحانی زنان را باور کنید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار