|
|
کدخبر: ۱۶۱۴۸۹

بیل کلینتون و دخترش به عنوان سرمایه گذار و کارگردان وارد عرصه سینمایی شدند.

گروه فرهنگی مشرق- بنابراین گزارش به نقل از ورایتی، هیلاری کلینتون مادر چلسی که این دوره از ریاست جمهوری امریکا به عنوان کاندید حضور خواهد داشت از اینکه دخترش در حال ساخت فیلمی در مورد مسلمان و یهودیان ساخت ابراز رضایت کرد. البته در این فیلم بیل کلینتون به عنوان سرمایه گذار برای دخترش حضو خواهد داشت.

این فیلم که «از میان خیلی» نام دارد بیشتر با نگاهی به مشکلات گروه های مسلمان در دانشگاه ها مطرح است و گفته می شود علت ساخت این فیلم با توجه به فعالیت های سینمایی هیلاری کلیتون برای تبلیغات انتخاباتی بیشتر جنبه انتخاباتی دارد.

فیلم دختر کلینتون در تاریخ هفتم ماه می در جشنواره فیلم ترابیکا در نیویورک اکران می شود با همکاری بیل کلینتون با هدف حمایت از دخترش، ساخته شده است.

هیلاری کلیتون در مراسم کلید خوردن این فیلم در سخنرانی کوتاهی گفت: به نظر من این داستان، داستانی موثر درباره این است که دو نفر یا دو گروه جداگانه چطور می توانند عمل کنند تا به درکی درست از یکدیگر برسند و موثر باشند.

«از میان خیلی» درباره رابطه دوستانه دو مرد یکی مسلمان و دیگری یهودی از دانشجویان دانشگاه نیویورک است که رهبر معنوی دو گروه از دانشجویان هستند و نیروهایشان را با هم متحد می کنند تا در برابر مشکلات بایستند.

این در حالی است که دی دی میرز دبیر خبری دوران وزارت کلینتون نیز در راس گروه ارتباطات کمپانی برادران وارنر جای گرفته و خانم کلینتون این را به فال نیک گرفت و گفت به او افتخار می کند.

منبع: سینما پرس

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار