|
|
کدخبر: ۱۶۱۷۲۲

مدیرعامل شرکت شهر پردیس:

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت شهر پردیس گفت: نحوه پرداخت افزایش قیمت مسکن مهر تا روزهای آینده اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، مهدی هدایت ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه برنامه وزارت راه وشهرسازی در شهرهای جدید ایجاد یک شهر با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی است اظهار کرد: تاکید امروز تکمیل روبناهای جدید از قبیل امکانات آموزشی، تفریحی، فضای سبز و تمام امکانات زیربنایی است.

وی یادآور شد: اگر به امید دستگاه های اجرایی می ماندیم تا سالها سال نمی توانستیم خدمات زیربنایی پروژه های مسکن مهر پردیس را اجرا کنیم. خوشبختانه امسال از محل تهاتر زمین ۳ هزار میلیارد تومان به شهرهای جدید برای تکمیل خدمات زیربنایی تخصیص یافته که سهم پردیس رقم قابل توجهی است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس تکمیل روبناها در مسکن مهر و شهر پردیس را از جمله برنامه های این سیاست در سال ۹۳ اعلام کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد این خدمات را تا پایان سال جاری تکمیل کنیم در این راستا پنجشنبه گذشته ساخت ۴۱ واحد آموزشی در شهر جدید پردیس آغاز شد.

هدایت با اشاره به انیکه به موضوع حمل و نقل ایمن در شهر پردیس توجه ویژه ای خواهیم داشت: براساس برنامه امسال موضوع مترو در دستور کار قرار دارد و نقشه فاز دوم آن به همراه نقشه نهایی در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه به صورت EPSF اجرا می شود، گفت: تا ماه های آینده عملیاتی اجرایی مترو پردیس جهت سرریز جمعیت تهران به این شهر آغاز می شود.

هدایت با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی خدمات زیربنایی در پروژه های مسکن جلوتر از خود پروژه هاست اظهار کرد: البته در گذشته خدمات زیربنایی یکی از نقاط ضعف پروژه های مسکن مهر بود. چنانچه آب و برق این پروژه ها از سوی وزارت نیرو تامین شود می توانیم واحدهای مسکن مهر در دست ساخت پردیس را از شهریور امسال به متقاضیان واگذار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نگرانی ما تامین آب و احداثپست های فوق توزیع برق است، گفت: خوشبختانه وزارت نفت در پروژه گاز مسکن مهر اقدام موثری داشته است.

هدایت با اشاره به اینکه پروژه های فاز ۸ و ۱۱ به شرط تامین آب و برق در شهریور امسال تحویل متقاضیان می شود گفت: چنانچه آب و برق این پروژه ها تامین شود می توانیم آنها را از تیرماه امسال تحویل دهیم اما وزارت نیرو بسیار کند عمل کرده از این رو مطمئنم که واحدها را شهریور ماه تحویل می دهیم.

وی همچنین در خصوص بخشنامه سوم برای افزایش قیمت مسکن مهر گفت: این بخشنامه برای جلوگیری از توقف پروژه ها تهیه و قیمت ها با پیمانکاران نهایی شده است و در روزهای آینده نحوه پرداخت آن را اعلام می کنیم تا به صورت اقساطی توسط متقاضیان مسکن مهر پرداخت شود.

هدایت گفت: هدف ما از افزایش قیمت مسکن مهر این است که پروژه ها را به سرانجام برسانیم تا آنها را با تمام امکانات زیربینایی و روبنایی به متقاضیان عرضه کنیم.

وی میزان افزایش قیمت را ۵۰ تا ۱۲۰ هزار تومان در هر متر مربع اعلام کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار