|
|
کدخبر: ۱۶۱۷۵۵

خبرگزاری تسنیم: از امشب هزینه جابه جایی و بین شهری سیم کارت های همراه اول حذف و تعرفه یکسان در سراسر کشور اعمال می شود که بر اساس آن مکالمه همراه اولی ها با سیم کارت دائمی از امشب دقیقه ای ۵۷ تومان می شود.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطاتخبرگزاری تسنیمبه نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، وحید صدوقی در جلسه پرسش و پاسخ در حاشیه چهارمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول اعلام کرد: از ساعت ۲۴ امشب(یکشنبه ۳۱ فروردین ماه)، هزینه یک دقیقه مکالمه(درون شبکه) با سیم کارت های دائمی همراه اول ۵۷۰ ریال و مکالمه(درون شبکه) با سیم کارت های اعتباری ۶۷۰ ریال بدون در نظر گرفتن «شهری، بین شهری، استانی و هزینه جابه جایی» محاسبه می شود.

وی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص تعرفه یکسان مکالمات تلفن همراه، اظهار داشت: طبق این مصوبه کف تعرفه تماس های درون شبکه ای ۴۹۹ ریال و سقف آن ۵۹۹ تعیین شده که برای سیم کارت های اعتباری، این تعرفه می تواند ۵۰ درصد بیشتر یعنی ۸۹۹ریال تعیین شود.

او افزود: بدنبال این مصوبه، هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران، تعرفه هر دقیقه مکالمه با سیم کارت دائمی به مقصد همراه اول و تلفن ثابت را ۵۷۰ریال، کمتر از سقف تعیین شده(۵۹۹ریال) و تعرفه مکالمه با سیم کارت اعتباری به مقصد همراه اول و تلفن ثابت را دقیقه ای ۶۷۰ ریال، کمتر از سقف تعیین شده(۸۹۹ریال) و نرخ مؤثر(۷۳۱ریال) تصویب کرد.

صدوقی گفت: این یک خبر خوش برای مشترکین اعتباری همراه اول است؛ زیرا در مکالمات بین شهری هزینه های آنها ۴۱ درصد و در مجموع ۹ درصد کاهش می یابد.

به گفته صدوقی تعرفه کلیه مکالمات خارج شبکه(به مقصد اپراتورهای ایرانسل و رایتل) همچون گذشته برای سیم کارت های دائمی ۶۲۵ریال و برای سیم کارت های اعتباری۹۳۷ محاسبه می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار