|
|
کدخبر: ۱۶۱۷۵۶

برای حمایت از بخش انرژی کشور؛

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اهواز در مجلس از تشکیل فراکسیون نفت، گاز و پتروشیمی در مجلس خبر داد و گفت: این فراکسیون از بخش انرژی کشور به ویژه نفت، گاز و پتروشیمی حمایت می کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم؛ سید شکرخدا موسوی گفت: از سال گذشته تا کنون بارها خلاء فراکسیون نفت، گاز وپتروشیمی برای تقویت و حمایت از بخش انرژی کشور به ویژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دیده شد، اما متاسفانه هیچ اقدامی در راستای تشکیل آن مشاهده نشد.
نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس افزود: خوشبختانه پس از ۳ ماه پیگیری ۶۴ نماینده استان های نفت خیز کشور حمایت خود از تشکیل این فراکسیون را اعلام کردند و امروز با همت اکثر نمایندگان انتخابات هیات رئیسه این فراکسیون از سوی دبیران فراکسیون های مجلس برگزار شد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: بنده رئیس فراکسیون نفت، گاز وپتروشیمی، نائب رئیس اول حبیب آقاجری نماینده بندرماهشهر، امیدیه و هنیجان، نائب رئیس دوم شمس الله بهمئی نماینده رامهرمز، دبیر اول مجید منصوری نماینده لنجان، دبیر دوم علی ایرانپور نماینده مبارکه و سخنگوی این فراکسیون علی کائیدی نماینده پل دختر است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار