|
|
کدخبر: ۱۶۲۰

از ابتدای هفته گذشته تاکنون ۱۳ هزار و ۵۵۷ پسر و ۱۲ هزار و ۹۲۱ دختر به جمعیت کشور افزوده شده است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۳ هزار و ۳۶۸ نفر دیگر به جمعیت کشور افزوده شده که نسبت به ابتدای هفته گذشته تا این لحظه ۲۶ هزار و ۴۷۸ نفر افزایش داشته است. از این تعداد ۲۲۷ هزار و ۴ نفر پسر و ۲۱۶ هزار و ۳۶۴ نفر دختر هستند. بر این اساس از ابتدای هفته گذشته تاکنون ۱۳ هزار و ۵۵۷ نفر به تعداد پسران و ۱۲ هزار و ۹۲۱ نفر به تعداد دختران افزوده شده است.

تعداد افراد متولد شده در نقاط شهری از ابتدای سال جاری تا این لحظه به ۳۴۵ هزار و ۸۲۷ نفر رسیده که نسبت به ابتدای هفته گذشته ۲۰ هزار و ۶۵۱ نفر افزایش داشته است همچنین تعداد افراد متولد شده در نقاط روستایی نیز تا این لحظه به ۹۷ هزار و ۵۴۱ نفر رسیده که نسبت به ابتدای هفته گذشته ۵ هزار و ۸۲۵ نفر افزایش داشته است.

از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۱ هزار و ۸۰ نفر فوت کرده‌اند که نسبت به ابتدای هفته گذشته تاکنون ۶ هزار و ۶۳۴ نفر افزایش داشته است. از این تعداد ۵۸ هزار و ۸۷۲ نفر مرد و ۵۲ هزار و ۲۰۸ نفر زن هستند. تعداد افراد فوت شده در نقاط شهری تا این لحظه ۷۱ هزار و ۹۱ است که نسبت به ابتدای هفته گذشته تاکنون ۴ هزار و ۲۴۶ نفر افزایش و تعداد افراد فوت شده در نقاط روستایی تا این لحظه ۳۹ هزار و ۹۸۹ نفر است که نسبت به ابتدای هفته گذشته تاکنون ۲ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش داشته است.

تعداد افراد فوت شده در گروه سنی ۰ تا ۱۴، از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۵۵۳، در گروه سنی ۱۵ تا ۲۹ ساله ۸ هزار و ۸۸۶، در گروه سنی ۳۰ تا ۶۴ ساله ۲۹ هزار و ۸۸۰ و در گروه سنی ۶۵ ساله و بالاتر ۶۵ هزار و ۷۶۱ نفر بوده است که در آخرین گروه سنی از ابتدای هفته گذشته تاکنون ۳ هزار و ۹۲۷ نفر افزایش داشته است.

از بامداد امروز تاکنون ۵۹۳ نفر فوت کرده‌اند و ۲ هزار و ۳۶۶ نفر متولد شده‌اند. افزایش طبیعی جمعیت از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳۲ هزار و ۲۸۸ نفر است که نسبت به ابتدای هفته گذشته تاکنون ۱۹ هزار و ۸۴۴ نفر افزایش داشته و افزایش طبیعی جمعیت امروز نیز یک هزار و ۷۷۳ نفر بوده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار