|
|
کدخبر: ۱۶۲۰۱۵

خبرگزاری تسنیم: رئیس بیمارستان خیریه حضرت صدیقه طاهره(س) گفت: موسسه خیریه دارالتوحید فعالیت خود را از سال ۶۲ آغاز کرد و تاکنون به بیش از ۱۵ میلیون بیمار و مراجعه خدمت ارائه کرده است. همچنین، در این مرکز برای نیازمندان دفترچه های خاص نیز صادر شده است.

به گزارش حوزه سلامتخبرگزاری تسنیم، ولید دنده بر رئیس بیمارستان خیریه حضرت صدیقه طاهره(س) اظهار داشت: فعالیت موسسه خیریه دارالتوحید از سال ۶۲ در منطقه دولت آباد آغاز شد که با استقبال مردم منطقه و همت خیرین، شاهد ارتقای روزافزون ارائه خدمات بهداشتی و درمانی طی سه دهه فعالیت این موسسه بوده ایم.

دنده بر افزود: این مرکز درمانی با بخش های جراحی عمومی، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، ارتوپدی، دیالیز و تمام نیازهای پاراکلینیک با هدف ارتقای سلامت مردم، امروز به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: بر اساس آمار، از سال ۶۲ تا ۷۱ که دهه نخست فعالیت موسسه خیریه دارالتوحید را شامل می شود حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از خدمات درمانی و بهداشتی آن بهره مند شده اند. این در حالی است که رقم مذکور در دهه دوم فعالیت موسسه از سال ۷۲ تا ۸۲ به پنج میلیون و ۶۰۰ مراجعه کننده و از سال ۸۲ تا ۹۲ به قریب هشت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر افزایش یافته است که در مجموع تاکنون بیش از ۱۵ میلیون بیمار و مراجعه کننده داشته است.

صدور دفترچه های خاص برای افراد نیازمند

رئیس بیمارستان خیریه حضرت صدیقه طاهره(س) تصریح کرد: یکی از توفیقاتی که طی سه دهه فعالیت موسسه مذکور می توان بدان اشاره داشت، صدور دفترچه های خاص برای افراد نیازمند جهت بهره مندی از خدمات درمانی و بهداشتی در سطح قابل قبولی به لحاظ کیفیت است.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه طاهره(س)، دنده بر ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد توسعه اورژانس بیمارستان، بخش جراحی چشم پزشکی و دیگر فضاهای درمانی مورد نیاز همچون راه اندازی بخش CCU در این بیمارستان باشیم.

وی در پایان با اشاره به وجود دو بیمارستان فیروزآبادی و هفت تیر در منطقه ۲۰ خاطرنشان کرد: بیمارستان خیریه حضرت صدیقه طاهره(س)، سومین بیمارستانی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این منطقه به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار