|
|
کدخبر: ۱۶۲۰۲۴

باوجود اتمام زمان ثبت نام یارانه؛

خبرگزاری تسنیم: باوجود اتمام زمان ثبت نام یارانه نقدی در فاز دوم، مسئولان سازمان هدفمندی از اعلام آمار ثبت نامی ها و انصرافی ها در این زمینه خودداری می کنند و ظاهراً بناست مسئول اعلام این آمار از درون هیات دولت انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، از ساعت ۲۴ روز گذشته(یکشنبه ۳۱ فروردین ماه) زمان ثبت نام از دریافت یارانه نقدی به اتمام رسید ولی برخلاف آنچه پیش از این مسئولان سازمان هدفمندی یارانه ها درباره اعلام آمار تعداد ثبت نام کنندگان و انصراف دهندگان گفته بودند ظاهراً بنا نیست این آمار از سوی این سازمان اعلام شود.

در طول مدت ثبت نام آمار مختلفی از میزان ثبت نامی ها و انصرافی ها اعلام شده بود که سازمان هدفمندی یارانه ها بارد این آمار تاکید داشت بعد از اتمام زمان ثبت نام، آمار مربوط به ثبت نام کنندگان و انصراف دهندگان از یارانه نقدی از سوی سازمان یا ستاد هدفمندی یارانه ها اعلام خواهد شد.

ولی درحالی که زمان ثبت نام ساعت ۲۴ روز گذشته به اتمام رسید تماس خبرنگار تسنیم با مسئولان این سازمان درباره تعداد ثبت نام کنندگان و انصراف دهندگان از یارانه نقدی بی نتیجه ماند؛ یکی از مسئولان سازمان هدفمندی یارانه ها به تسنیم گفت: احتمالاً آمار مربوط به ثبت نامی ها و انصرافی ها از دریافت یارانه در دور جدید هدفمندی یارانه ها از سوی یکی از وزرای دولت اعلام می شود.

وی ادامه داد: آمار دقیق تعداد ثبت نام کنندگان و انصراف دهندگان از یارانه نقدی در سازمان آماده شده است ولی ما اجازه اعلام آنرا نداریم. ظاهراً بناست این آمار از سوی یکی از اعضای هیات دولت اعلام شود.

به گزارش تسنیم، طی روزهای گذشته خبرهای مختلفی مبنی بر انصراف ۵ الی ۷ درصدی مردم از دریافت یارانه نقدی در رسانه ها مطرح شده بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار