|
|
کدخبر: ۱۶۲۵۱۲

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به رهاورد دولت تدبیر و امید در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد از راه اندازی خانه های امید برای ۳۵۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ایراندخت عطاریان با اشاره به دستاوردهای سفر استانی دولت به استان سیستان و بلوچستان و اجرای طرح هایی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریت جهادی نامگذاری شده و در این خصوص دولت نیز با سرلوحه قرار دادن این مطالبه مهّم رهبری معظم انقلاب، سیاست ها و برنامه های خود را با رویکرد برقراری عدالت اجتماعی، توسعه و پیشرفت، بهبود فضای کسب وکار و ارتقای خدمات و فعالیت های فرهنگی برای آحاد مختلف مردم تدوین کرده است.

در سفر اخیر دولت به سیستان و بلوچستان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز طرح ها و برنامه هایی را در زمینه اشتغالزایی و فعالیت های فرهنگی برای مردم استان سیستان بلوچستان به تصویب رسانده که در طول سال جاری اجرایی خواهد شد.

عطاریان ادامه داد: البته صندوق بازنشستگی کشوری نیز همسو با دیگر دستگاه های دولتی مقدمات تأسیس نخستین " خانه امید " را در زاهدان آغاز کرده و با اعتباری که برای این پروژه اختصاص یافته شهروندان زاهدان به ویژه بازنشستگان کشوری این منطقه تا پایان سال صاحب مجموعه فرهنگی خانه امید شوند.

وی افزود: با توجه به تأکید وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر گسترش و توسعه فضاهای فرهنگی برای بازنشستگان کشور در شهرستان ها پیش بینی می شود طبق برنامه ریزی و برآورد مالی صورت گرفته امسال در ۲۰ شهر کشور ۲۰ " خانه امید " راه اندازی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار