|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۵۰

برای اولین بار در تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ۳۰ خط تلفن گویا برای اطلاع رسانی بهتر، سریعتر و آسانتر نمایشگاه امسال راه اندازی شد.

گروه فرهنگی مشرق- سیدمهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، امسال ۳۰ خط تلفن گویا با هدف اطلاع رسانی بهتر، سریع تر و آسانتر راه اندازی می شود.

به گفته وی، این ۳۰ خط تلفن با همکاری ۳۰ اپراتور در تمام ساعات کار نمایشگاه یعنی از ۱۰ صبح تا ۸ شب آماده پاسخگویی به علاقه مندان حضور در این نمایشگاه و استفاده از ظرفیت های موجود در آن است. البته در بخش اطلاعات کلی مربوط به نمایشگاه، این خط به صورت شبانه روزی فعال است.

جعفری افزود: تلفن گویای نمایشگاه کتاب تهران در عین حال ساعات بازدید، برنامه های هر روز نمایشگاه، نشست های تخصصی سراهای مختلف نمایشگاه، اطلاعات کتاب های عرضه شده در این دوره را به استفاده کنندگان اعلام می کند.

به گفته مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، تلفن گویای نمایشگاه کتاب همچنین امکان ارتباط تلفنی با رئیس نمایشگاه را برای عموم مردم و بازدیدکنندگان از آن، میسر می کند.

وی گفت: امکان برقراری تماس با این خطوط تلفن گویا که شماره آن ۴۲۵۵۳ است، از روز هشتم اردیبهشت تا پایان نمایشگاه کتاب تهران، وجود دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار