|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۵۰

خانه سینما اسامی ۷ داور برگزیده چهارمین جایزه کتاب سال سینمای ایران اعلام شدند.

گروه فرهنگی مشرق- اسامی ۷ داور برگزیده چهارمین جایزه کتاب سال سینمای ایران را به شرح زیر اعلام کرد:

امیر اثباتی:

دانش آموخته معماری از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران. وی با طراحی صحنه و لباس فیلم «گنج» به کارگردانی محمد علی سجادی فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد از دیگر فعالیتهای او می توان به کارهای گرافیکی؛ طراحی پوس تر و تیتراژ نیز اشاره کرد. اثباتی اکنون عضو هیات مدیره خانه سینما.

رامتین شهبازی:

کار شناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره تهران. وی در نشریات سینمای نو؛ صنعت سینما؛ هفته نامه سینما؛ بانی فیلم؛ بولتن جشنواره بین المللی تئا تر عروسکی؛ بولتن جشنواره های فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران؛ بولتن نمایش های سنتی و آیینی و بولتن دوره دوم آیین عاشورایی نویسنده بوده است.

مهرزاد دانش:

از منتقدان سینما. وی دانش آموخته کار شناسی ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق است. مهرزاد دانش اکنون در ماهنامه سینمایی فیلم؛ فیلم نگار؛ فصلنامه ادبیات و سینما؛ صنعت سینما؛ سینمای پویا و هفته نامه شهروند امروز نقد سینمایی می نویسد در سال ۱۳۷۸ از طرف انجمن منتقدان و نویسندگان به عنوان منتقد بر تر برگزیده شناخته شده است.

محمد تهامی نژاد:

از پیشکسوتان سینمای مستند ایران. وی نه تنها در زمینه ساختن فیلم مستند پیشینه ای طولانی دارد؛ بلکه در زمینه آموزش؛ ترجمه؛ تالیف و پژوهش و نقد فیلم های مستند نیز از مطرح ترین سینماگران معاصر است.

آنتونیا شرکا:

دانش آموخته رشته زبان و ادبیات ایتالیایی و دانشجوی دکترای مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه آزاد.
وی در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد و مترجم رسمی دادگستری است. از سال ۱۳۶۸ همکاری خود را در مقام مترجم و نویسنده و منتقد با نشریات سینمایی آغاز کرده و عضو شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان است از وی تا به حال شش کتاب اعم از تالیف و ترجمه در حوزه سینما و یا آموزش زبان به چاپ رسیده است وی در سال ۱۳۸۹ به خاطر ترجمه فیلمنامه سالواتوره جولیانو از مسابقه کتاب فصل تابستان و بهترین کتاب سال ۱۳۸۸ دیپلم افتخار گرفت.

مجید شیخ انصاری:

کار شناس ارشد رشته کارگردانی سینما و عضو هیئت علمی دانشکده سینما تئا تر دانشگاه هنر.
علاوه بر تدریس کارگردانی، فیلمنامه نویسی و نقد فیلم در دانشکده سینما تئا تر مدیریت گروه سینما را نیز عهده دارد. وی در کشور انگلستان مشغول تحصیل و تحقق در رشته فیلمسازی حرفه ای با گرایش جلوه های بصری دیجیتال و شخصیت های مجازی برای دریافت PHDاست.

بهرام دهقانی:

تدوینگر سینما، وی دانش آموخته رشته تدوین از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس امریکا بوده است. بهرام دهقان تا کنون بیش از ۷۰ تدوین فیلم سینمایی، ۹ مورد دستیاری کارگردانی، یک مورد صداگذاری، دو میکس فیلم، یک مورد ساخت آنونس و یک مورد مشاور فیلمنامه را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است ناشران و نویسندگان تا ۳۱ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا ۳ نسخه از کتاب خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال سینما ارسال نمایند.
همچنین ۲۰ مهرماه نامزدهای اینجایزه اعلام خواهد شد و در ۲۹ مهرماه زمان برگزاری آیین جشن کتاب سال سینمای ایران و اعلام برندگان و اعطای جوایز خواهد بود.

نشانی و تلفن دبیرخانه:

بهارجنوبی کوچه سمنان شماره ۲۹ کتابخانه خانه سینما ۷۷۵۳۵۸۴۳

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار