|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۷۷

خبرگزاری تسنیم: فردی که در جریان یک نزاع، مردی را به قتل رسانده و به مدت یک سال متواری شده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی شد و با دستگیری وی، زندگی مخفیانه یک ساله او خاتمه یافت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ساعت ۱۸:۰۰ ششم بهمن ماه سال ۹۱ یک فقره درگیری منجر به جنایت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۲۲ دربند اعلام شد که با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که درگیری در یک سفره خانه سنتی واقع در منطقه دربند – انتهای خیابان گلاب دره بوقوع پیوسته است که طی آن و در یک نزاع دسته جمعی، تعدادی از افراد مورد اصابت چاقو قرار گرفته اند و در بین آنها جوانی ۳۰ ساله به نام «محسن. ب» به علت اصابت ضربه چاقو به ناحیه قلب فوت کرده است.

پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی، پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت که مقتول ساکن یکی از استان های شمال غرب کشور است که برای دید و بازدید بستگان خود به تهران آمده بود و شب جنایت نیز همراه آن ها به سفرخانه ای در منطقه دربند رفته بوده.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی افراد شرکت کننده در درگیری، کارآگاهان اداره دهم اقدام به شناسایی و دستگیری این افراد کردند و در تحقیقات از آنها مشخص شد که قاتل فردی به نام «ماجد. ق»(متولد ۱۳۶۲) است که ماموران بلافاصله محل سکونت ماجد در منطقه لواسانات را شناسایی و در مراجعه به این محل مشخص شد که وی پس از ارتکاب جنایت، از محل سکونت خود متواری شده است.

دستگیری متهم همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشت تا نهایتاً با انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی، مخفیگاه ماجد در شهرستان ساوه شناسایی شد؛ پس از شناسایی محل اقامت ماجد ماموران پلیس با اخذ نیابت قضایی از مقام قضایی در محل حاضر شدند و متهم در ساعت ۱۹:۰۰ اولین روز اردیبهشت ماه سال جاری، در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

در تحقیقات اولیه از متهم مشخص شد که متهم در طول متواری بودن و برای مخفی ماندن هویتش، از هویت مجعول امیر احتشامی استفاده می کرده که با وجود تمامی اقدامات توسط کارآگاهان اداره دهم شناسایی و دستگیر شد.

متهم پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم صراحتاً به ارتکاب جنایت اعتراف و در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت: من شخصاً مقتول را نمی شناختم؛ اختلاف و درگیری من با یکی از بستگان مقتول به نام هادی بود که شب حادثه بهمراه یکدیگر به سفره خانه آمده بودند؛ زمانیکه با هادی بر سر اختلاف خود در حال صحبت بودم، ناگهان با یکدیگر درگیر شدیم که مقتول هم به هواداری هادی با من درگیر شد؛ من هم در حالیکه مورد ضرب و جرح قرار گرفته بودم، در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با چاقویی که همراه داشتم، چند نفر از جمله مقتول را با چاقو زدم و از محل فرار کردم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار