|
|
کدخبر: ۱۶۳۱۳۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با رئیس و معاونان رسانه ملی از تفاهم کلی برای تشکیل کارگروه هایی با صدا و سیما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ربیعی در نشست مشترک مدیران و معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه با رئیس و معاونان رسانه ملی با اشاره به نقش وزارت کار در زندگی روزمره مردم گفت: مباحثخوبی با مدیران و معاونان صدا و سیما انجام شد که امیدواریم این مباحثمنجر به نتایج ملموسی در بهبود مسائلی مانند کارآفرینی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه در مباحثمهمی نظیر اشتغال زایی، صندوق های بازنشستگی و بیمه ها به کمک رسانه بزرگی مانند صدا و سیما نیازمندیم اظهارداشت: در بحثتعاون نیز مباحثی در چارچوب ارتقای تعاون و زمینه های ایجاد ذهنیت مناسب برای گسترش تعاونی ها و تقویت آنها در این جلسه مطرح شد.

ربیعی با اشاره به لزوم حمایت از گروه های هدف بیان داشت: یکی از راهبردهای ما حمایت از سازمان های مردم نهاد است که قرار شد در این زمینه با همکاری صدا و سیما برنامه ریزی های مفصلی انجام دهیم.

وی یکی دیگر از مباحثمطرح شده در این نشست را بیمه ها، صندوق های بازنشستگی و شوراهایی مانند شورای سالمندان و کودکان عنوان کرد و افزود: در حوزه بیمه نیاز به تغییر فرهنگ در حوزه های مختلف از جمله دارو، پزشک و حتی دفترچه های بیمه داریم که در این زمینه صدا و سیما می تواند کمک مؤثری کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه افزود: از دیگر مباحثاین جلسه آموزش مهارت از طریق رسانه ملی بود که قرار است در این زمینه سازمان آموزش فنی و حرفه ای برنامه هایی را در شبکه های مختلف برنامه ریزی کند تا برای عموم نمایش داده شود.

ربیعی از دیگر مباحثاین نشست را آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: نقشه جغرافیایی آسیب های اجتماعی را در این جلسه مطرح کردیم که امیدواریم با همکاری پژوهشی و مطالعاتی بین وزارتخانه تعاون، کار و رفاه و سازمان صدا و سیما، نحوه پرداختن به آسیب های اجتماعی با توجه به نقشه جغرافیایی کشور تغییر کند.

وی با تشکر از رئیس سازمان صدا و سیما و معاونان وی گفت: در این جلسه یک تفاهم کلی برای تشکیل کارگروه هایی انجام شد که همه مباحثمطرح شده را پیگیری کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه افزود: معتقدم بخش اعظمی از کارکردهای وزارتخانه بدون کمک رسانه ملی برای مردم نه ملموس می شود و نه می تواند به سهولت پیاده سازی شود.

ربیعی در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد رسانه ملی در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بیان داشت: بحثاجرای هدفمندی یارانه ها یک وظیفه قانونی و ملی بود که بر عهده ما بود و رسانه ملی هم به وظیفه ملی خود به خوبی عمل کرد. رسانه ملی همپای دولت در این زمینه همکاری کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار