|
|
کدخبر: ۱۶۳۲۳۰

مدیر عامل شرکت مترو تهران خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: همزمان با بهره برداری از خط ۳ حرکت قطارها نیز در این خط با فاصله گذر هر۲۰ دقیقه یک قطار آغاز شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، محسن نایبی در حاشیه افتتاح بخش جنوبی خط ۳ مترو تهران گفت: بخش جنوبی خط ۳ مترو به طول ۱۲ کیلومتر امروز به بهره برداری رسید که در حال حاضر ۵ ایستگاه منیریه، راه آهن، قلعه مرغی، جوادیه و آزادگان به ایستگاه های فعال مترو تهران اضافه شدند.

وی افزود: این خط بیشترین ایستگاه های تقاطعی را با خطوط ۷،۶، ۴،۱ و ۸ مترو تهران دارد و می تواند سهم بزرگی را در انسجام خطوط ریلی درون شهری و مسافرت راحت و آسان شهروندان با مترو ایفا کند.

نایبی با بیان اینکه قطارها تا زمان تکمیل بخش هایی از ایستگاه های شهرک شریعتی، یافت آباد و نعمت آباد، در این ۳ ایستگاه توقف نخواهند داشت، تصریح کرد: حرکت قطارهای خط سه از ساعت ۹ صبح هر روز آغاز شده و تا ساعت ۱۵ به مسافران خدمت رسانی خواهد کرد که در مجموع روزانه سی و هشت حرکت مسافری انجام می شود.

وی گفت: در حال حاضر ۵ رام قطار با سر فاصله زمانی هر ۲۰ دقیقه یک قطار در خط سه مشغول خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود که امیدواریم با تزریق قطارهای جدید به ناوگان مترو تهران، این فاصله گذر کاهش یابد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار