|
|
کدخبر: ۱۶۳۴۸۲

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان تهران در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیر فرهنگی کمیته امداد استان تهران از برگزاری آزمونی برای عضویت ۱۵۰۰ دانش آموز در کانون پیروان ولایت این نهاد خبر داد.

احمد شریفی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: امسال برای عضویت ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش این نهاد، آزمونی در روزهای یازدهم و هجدهم اردیبهشت برگزار خواهد شد که طی آن افراد برگزیده به عضویت کانون پیروان ولایت درآمده و در یک دوره سه ساله مقطع راهنمایی، آموزش های مختلف اعتقادی، تربیتی و فرهنگی مرتبط با مباحثدینی و ولایی برای آن ها انجام می شود تا حتی الامکان از اثرات تهاجم فرهنگی مصون بمانند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان از بین دانش آموزانی که به لحاظ تحصیلی موفق تر ند انتخاب می شوند تا برگزاری این آموزش ها و کلاس ها به درس و تحصیل آن ها آسیب وارد نکند.

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان تهران همچنین با اشاره به برنامه های این بخش در حوزه فرهنگی افزود: برای اوقات فراغت ۵ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان تهران، در کانون های تابستانی و اردوگاه های مختلف برنامه های ویژه ای برگزار می شود؛ فعالیت های ما در سه حوزه آموزشی، اردویی و ارائه خدمات تحصیلی است و هدفگذاری این است که با توجه به فرصت ها و امکانات در ایام سال تحصیلی، خدمات تحصیلی ارائه شود و در سایر زمان ها که اوقات فراغت است برای گذران این اوقات جهت دهی و سازماندهی وجود داشته باشد.

شریفی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی به صورت سه کانون در تهران و ۴ کانون در شهرستان های پیشوا، شهریار، ملارد و بهارستان بوده و کلاس های مختلف آموزشی در زمینه خانواده، تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان، کلا س های آموزشی مانند کامپیوتر و فنی وحرفه ای برگزار می شود.

وی افزود: امسال همچنین تا قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان دومین دوره جشنواره فرهنگی آموزشی و قرآنی دانش آموزان برای سه هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر برگزار می شود که بعد از برگزاری آزمون ها منتخبان به مرحله رقابت های منطقه ای و کشوری فرستاده می شوند.

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: در طول برگزاری جلسات هم اندیشی با همکاران حوزه فرهنگی با توجه به رویکردهای اساسی نامگذاری امسال از نقطه نظرات مختلف استفاده می کنیم تا هرچه بیش تر در تحقق این شعار موفق شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار