|
|
کدخبر: ۱۶۳۵۵۳

انجمن جهانی آهن و فولاد خبر داد

خبرگزاری تسنیم: انجمن جهانی آهن و فولاد از رشد حدود ۱۵ درصدی تولید فولاد ایران در مارس ۲۰۱۴ خبر داد و اعلام کرد مجموع فولاد تولیدی ایران در سه ماه نخست این سال به ۳.۷۹۶ میلیون تن رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، انجمن جهانی آهن و فولاد در جدیدترین گزارش خود از رشد ۱۴.۸ درصدی تولید فولاد ایران در سومین ماه سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

تولید فولاد ایران در مارس ۲۰۱۳ بالغ بر ۱.۲۱۵ میلیون تن بود که این رقم در مارس امسال به ۱.۳۹۵ میلیون تن افزایش یافته است.

تولید فولاد ایران در مارس ۲۰۱۴ نسبت به ماه قبل از آن نیز رشد ۱۰ درصدی داشته است. ایران در فوریه سال جاری ۱.۲۶ میلیون تن فولاد تولید کرده بود.

بر اساس این گزارش مجموع تولید فولاد ایران در سه ماه نخست سال جاری میلادی به ۳.۷۹۶ میلیون تن رسیده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷.۷ درصدی داشته است. ایران در سه ماه نخست سال قبل ۳.۵۲۵ میلیون تن فولاد تولید کرده بود.

ایران پانزدهمین تولید کننده بزرگ فولاد جهان در سه ماه نخست ۲۰۱۴ شناخته شده است. چین با تولید ۲۰۲ میلیون تنی در رتبه نخست و ژاپن با ۲۷ میلیون تن و آمریکا با ۲۱ میلیون تن به ترتیب در رتبه های دوم و سوم از این نظر قرار دارند.

کل تولید فولاد جهان در ماه های ژانویه تا مارس ۲۰۱۴ نیز با رشد ۲.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۴۰۵ میلیون تن رسیده است.

انتهای پیام / /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار