|
|
کدخبر: ۱۶۳۷۲۸

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان اینکه فروش فوری محصولات ایران خودو از روز شنبه آغاز خواهد شد، گفت: در آینده نزدیک با همکاری شرکت های لیزینگی فروش انواع محصولات خود را انجام می دهیم.

عبدالله بابایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، اظهارداشت: به دلیل عدم تعیین نرخ بیمه نامه شخص ثالثوقفه کوتاهی در فروش فوری محصولات این شرکت به وجود آمده بود که با ابلاغ نرخ جدید بیمه نامه این مشکل برطرف شد و از ششم اردیبهشت ماه فروش فوری محصولات این شرکت آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط فروش فوری از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه(ششم اردیبهشت ماه) فعال خواهد شد، افزود: در این مرحله از فروش فوری محصولات وانت باردو، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و صندوق دار v۸، سمند ال. ایکس EF۷ بنزینی و گازسوز، تندر ۹۰ اتوماتیک و دستی و همچنین سورن EF۷ بنزینی با موعد تحویل ۳۰ روزه به همراه کارت طلایی عرضه خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اضافه کرد: شهروندان با مراجعه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو و یا پایگاه اینترنتی به نشانیikco. iranecar. comبرای ثبت نام اقدام کنند.

بابایی در رابطه با همکاری ایران خودرو با شرکت های لیزینگی در فروش محصولات خود، تصریح کرد: در آینده نزدیک با همکاری شرکت های لیزینگی فروش انواع محصولات خود را انجام می دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار