|
|
کدخبر: ۱۶۳۸۴۸

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی راه های کشور را در آخر هفته جاری تشریح کرد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت وگو با خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، در تشریح محدودیت های ترافیکی آخر هفته در جاده ها و معابر مواصلاتی کشور اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم تردد در در هر دو مسیر رفت و برگشت محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز امروز(چهارشنبه) تا ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه، پنجم اردیبهشت ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام خبر ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه تا ساعت ۲۴:۰۰، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی با تاکید بر ادامه داشتن ممنوعیت تردد کلیه تریلرها در محور هراز، ادامه داد: تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز(چهارشنبه) مورخ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه، از محور هراز ممنوع است.

حمیدی در پایان با اشاره به محدودیت تردد در محور دماوند گفت: در محور دماوند نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع میباشد و مرکزاطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵(ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان می باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار